Kaduttaa!

Vierailija

Erosin eksästäni vuosi sitten, minä jätin. Vuosi ennen kuin erosimme annoin (silloisen) poikaystäväni ottaa minusta muutaman alastonkuvan, joista yksi oli sellainen, josta minut voisi tunnistaa (näkyi kasvot osittain). Kuvat ehtivät olla eksälläni noin kaksi viikkoa puhelimessa kunnes käskin hänen poistaa ne ja muistaakseni itse vielä tarkistin, ettei kuvia puhelimessa tosiaan ole. Varmistin vielä eksältäni pariin otteeseen, ettei kukaan muu ole nähnyt kuvia, eikä kuvia ole muualla, kuten tietokoneella, ja eksäni vakuutti ettei ole.

Nyt minulle on viime aikoina hiipinyt pelko, että mitä jos eksäni valehteli ja kuvia on jossain ja hän on jakanut niitä netissä. Aikaisemmin en ole ajatellutkaan asiaa, sillä luotin eksäni sanaan. En tiedä mistä tämä pelko nyt on yhtäkkiä tullut. Tiedän, että oli typerää antaa ottaa itsestä alastonkuvia, kadun sitä nyt valtavasti enkä voi syyttää muita kuin itseäni. Kirjoitin tämän, koska haluan tukea asiaan ja kai toivoisin, että joku pystyisi vakuuttamaan minulle, että pelkoni on turhaa ja saisin jonkinlainen mielenrauhan!

Kommentit (4)

Vierailija

Eikö kellään ole tähän mitään "mieltä keventävää" sanottavaa? Nyt kun olen ahdistuksissani kelaillut noita parin vuoden takaisia tapahtumia, niin en ole ollenkaan varma, että huolehdin siitä, että kuvia ei ole enää olemassa.... Toisaalta muistan kyllä kun kavereideni kanssa puhuimme alastonkuvien antamisesta poikaystävälle (muutaman kuukauden päästä siitä kun olin poikaystäväni antanut ne ottaa), muistan ajatelleeni, että onneksi hoidin ne pois ja että en kyllä vastaisuudessa anna kenellekään alastonkuvia... Ahdistaa kun en ole varma! Voi että sitä on osannut olla typerä muutama vuosi sitten.. Haluaisin vaan saada mielenrauhan.

Vierailija

Haluaisin vielä hiukan selittää miksi suostuin siihen, että eksäni otti minusta kuvia. Olin silloin vielä kokematon seksin suhteen. Olin hyvin epävarma itsestäni ja eksäni painosti minua monella tavalla sängyssä. Suostuin kuviin, sillä halusin kokea riittäväni hänelle.

Vierailija

Eiköhän nuo parin vuoden takaiset kuvat ole jo vanha juttu eksällesikin, joten kannattaa vaan unohtaa koko juttu :) jos entisesi niillä jotain olisi tehnyt niin eiköhän sekin olisi jo tapahtunut. Ja luultavasti jos hän on seurustellut tämän jälkeen muiden kanssa niin tuskin hän on niitä säästänyt aiheuttamaan riitaa uusien naistensa kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat