Nainen päällä

Vierailija

Moikka ajattelin lähteä kysäisemään täältä hieman mielipidettä ja apua itselleni. Olen parisuhteessa ensimmäistä kertaa elämässäni, vaikka ikää on jo reilut 20 vuotta. En ole koskaan ollut päällä seksin aikana. Haluaisin vähän vinkkejä mitä minun kannattaa tehdä päällä ollessani, mistä te olette saanut hyvää palautetta miehiltä ja mitä miehet itse ajattelevat.

Kommentit (5)

Vierailija

Itsekin olen ensimmäistä kertaa kunnon parisuhteessa (ikää myös 20) ja seksiä harrastettu vasta puolisen vuotta. Ollessani päällä tykkään olla selin miestäni päin,koska ollessamme kasvokkain hänen peniksensä lipsuu helposti sisältäni (yksilöllistä). Kokeile niin,että olet siis selin miestäsi päin,laitan hänen peniksen sisääsi ja nostat itseäsi ylös-alas ja hiiiiitasti. Mieheni on aina sanonut,että se tuntuu taivaalliselta! tuossa asennossa on myös sekin plussaa,että miehen penis stimuloi juuri oikeita paikkoja emättimessä. Oikeastaan muuta en osaa sanoa,kaikki menee oppimalla :) tekemällä oppii parhaiten! Itsekään en ole vielä mikään taituri,mutta kokoajan kehittyy.

Vierailija

Itse taas suosin sitä, että on kasvot mieheen päin, ja aloittaisin siitä koleilun. Siinä voi samailla hyväillä miestä, suudella hänen kanssaan (siksi ajaksi voi lopettaa liikkumisen, mutta antaa peniksen vain olla sisällä), mies voi hyväillä rintojasi ja saa samalla katsotttavaa. Lantiosta lähtee itsellä liike, ja myös liikun ylös-alas miehen päällä eri nopeudella. Sitten kun hän meinaa tulla, niin nopeampi tahti vaan :) Myös oma asentosi vaikuttaa siihen, miten se molemmilla tuntuu: voi nojata vähän eteenpäin käsiä vasten, tai olla ihan suorana päällä tai nojata käsiä vasten taaksepäin. Eli ei muuta kuin testaamaan!

Vierailija

Itellä helpointa on olla kasvot mieheen päin, eli ihan "perus-ratsasts" -asennossa. Kuten edellenen sanoi, siinä on helppo hyväillä ja kosketella ja suudella miestä, ja liikehdintä on tosi helppoa siinä :) Itse teen ylös-alas -liikettä eri nopeuksilla (mullakin lähtee lantiosta liike), välillä istun vain peniksen päällä kokonaan ja liikun pienesti edestakas siinä päällä, tuntuu itelläkin ihanalta! Ja kun siinä pelkästään istuu, teen myös edestakas -liikkeen lisäksi jonkinnäköstä kahdeksikkoa siinä. Ja tosiaan, sitten kun mies on tulossa niin nopeutan tahtia. Välillä istun selkä suorana päällä, välillä nojaan mieheen päin tai välillä vähän taaksepäin. :) Mukavaa se on aina!

Vierailija

Mulla helpoin on olla sohvalla miehen sylissä kasvot häneen päin, asento on helppo kun voi nojata sohvan selkänjaan samalla ja saa hyvän otteen. Siinä pystyy myös olla ivan lähellä toista joten suutelu ja  rintojen koskettelu mieheltä (käsin ja suulla) sujuu helposti.

Mun mies tykkää siitä just että olaan ihan kiinnit hikisinä toisissamme penis täysin mun sisällä ja liikutellaan lantioitamme samaan tahtiin tai sit että mä nostelen peppua tässä asennossa nopeaan tahtiin ylös alas, siinä on nopea tulemis vaara ;)

Vierailija

Tykkään kun laihasta ja sopivan toimelias tykkään kun nainen minusta  eli tykkää kun naiseeni menee haara asentoon naaman päälle selällä miten päin haluaa tai vatsan päälle sivuttain itse tykkään. olen mies  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat