home enter

Vierailija

Onko kellään kokemuksia home enter leffa kerhosta? 

Kommentit (5)

Vierailija
Vierailija

Älä missään tapauksessa liity kyseiseen kerhoon. Meillä tuli pari filmiä maksamaan lähemmäs 50 €! Yksi ostetuista leffoista maksettiin 3 pv myöhässä, seuraavan maksoimme 8 pv etuajassa ja vahingossa kahteen kertaan. Takaisin eivät  antaneet ylimääräisetä maksusta kuin osan, vedoten siihen että se yksi lasku oli myöhässä ja siitä saivat ottaa 5 € myöhästymismaksua. Ei auttanut minkäänlaiset viestinnät asiakaspalvelun kanssa. Kyllä on yks varsinainen p...läpi koko lafka, pysyttele erossa!

Vierailija

On kokemusta. Tilasin Homeenteriltä "Puhdistus"elokuvan, mikä tuli toukokuussa ja maksoin sen. Nyt on alkanut tulla kuukausittain tilauskortti, jossa on minulle on annettu jäsennumero, kerhotunnus ja minulle valmiiksi valittu leffa. Jos en halua leffaa, minun tulee palauttaa tilauskortti ruksattuna "ei kiitos". Aikaa on n. 10pv. Jos ole esim. matkoilla tai mökillä on postilaatikossani leffa, jota en halua, ja tästä kaikesta pitää vielä maksaa. Missään ei ole mainittu, kuinka tästä voi erota. Sepi

Vierailija
Vierailija

On...täyttä huijausta oli ainakin kilpailu netissä missä voit voittaa ilmaisen dvd:n

Jokainen "voittaa", tulee myöhemmin myyntipuhelu jossa saat leffan jos tilaat maksullisia dvd elokuvia. Myös pitää perua jokainen dvd leffa joka kk jos et halua sitä. Jos et peruuta, maksat ! Voi V**** ihan pers***** koko yritys. Myivät vaimolle jäsenyyden puhelimitse suomenkielellä, vaikka sanoi ettei osaa suomea. Hän opiskelee vasta suomea !

Kannattaa erota kaikkien tai olla liittymättä !

Vierailija

Ovatko ihmiset oikeasti näin tyhmiä? Ehkä kannattaisi katsoa vähän tarkemmin mitä tilaa, ettei tarvitsisi rehellisesti toimivaa firmaa mustamaalata. Kaikissa mainos- ja kilpailujutuissa, jotka itse olen nähnyt, on sanottu ihan selvästi, että tilaamalla elokuvan liittyy Homeenterin jäseneksi. Siellä "kerhon toimintavat" linkissä, joka pitää hyväksyä, lukee ihan selvästi, mitkä ovat säännöt ja velvoitteet - kaksi normaalihintaista leffaa vuodessa, sitten voi erota jos haluaa. Vastaavia kerhoja on myös muita, eli Homeenter ei ole ainoa.

Itse olen useasti ollut Homeenterin jäsen viimeisen kymmenen vuoden aikana, koska jäseneksi saa liittyä uudestaan puolen vuoden erossaolon jälkeen. Niinpä tilaan tarjousleffat (nyt olen liittymässä uudelleen parin vuoden tauon jälkeen, kolme uutuus blurayta 12,80€ postareiden kanssa), ostan vuoden aikana kaksi normaalihintaista sekä muutaman hyvässä tarjouksessa olevan (Homeenterin alet ovat todellakin huippuja!) ja eroan sitten noin vuodeksi. Tosin itse teen liittymisen aina kerhon omilla sivuilla, valikoima on parempi.

Nykyään leffat saa muuten peruutettua erittäin helposti netin kautta, ja kerholehdenkin voi tilata sähköisenä. Lisäksi firmalla on 14 päivän palautusoikeus, eli jos unohtaa perua, voi palauttaa (tosin jos sen tekee liian usein, tulee erotetuksi). Toinen hyvä juttu ovat ennakkojulkaisut, jotka parhaillaan tulevat ennen ilmestymistä, viimeistään seuraavaksi päiväksi. Itse siis suosittelen sellaisille henkilöille, jotka muutenkin ostaisivat paljon elokuvia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat