Miten kerron hänelle, että seksi ei toimi?

Vierailija

Olen nyt asunut vuoden avoliitossa ihanan poikaystäväni kanssa. Kaikki muuten meillä menee loistavasti, mutta jotain on tapahtunut seksin suhteen. Pitkään seksi oli ihanaa ja sen vuoksi sitä tuli harrastettuakin usein. Nyt jostain syystä avopuolisoni on unohtanut esileikin kokonaan. Hän saattaa tulla viereeni ja yrittää survaista sormet sisääni. Ei minkäänlaista koskettelua, ei pussailua. Tämä alkuvaihe tuntuu todella inhottavalta ja olen hänelle yrittänyt hienovaraisesti mainita tai siirtää hänen kättä jonnekin, mutta tällaisissa tilanteissa hän menee ihan hukkaan eikä tiedä mitä muuta niillä käsillään voi tehdä. Mihin ihmeeseen on häneltä kadonnut se esileikin taito? 
En haluaisi loukata häntä vaan saada hänet jotenkin ymmärtämään, että seksi on muutakin kuin se itse akti. Mutta miten voin tämän tuoda esille? Kun ei selvästikään tuo hienovaraisuus toimi, enkä halua loukata. Muuten hän kyllä on kotona ihana ja hellä. Tulee suukottelemaan ja halailemaan, mutta mihin se kaikki häviää seksin aikana?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat