Kiinnostusta vai pelleilyä ?

Vierailija

Tapasin baarissa pari kuukautta sitten jätkän. Tanssimisen ja nuoleskelun lisäksi hommat menivät ihan kädellä runkkauksen puolellekin. Numeroita ei vaihdettu, mutta illan aikana tuli esille että hän on ystäväni poikkiksen kaveri, eli siis henkilöllisyyden olen tiennyt siitä illasta asti..

Huomasin hyvin pian etten pysty olemaan ajattelematta tätä jätkää, ja aina kännipäissäni olen hänestä puhunut kaikille hänet tunteville, jopa tämän veljelle. Lopulta ystäväni ollessaan samoissa illanistujaisissa, oli mennyt kertomaan hänelle, että olen kiinnostunut. Ei siihen sen kummempia ollut kommentoinut kuulemaa, tosin ystäväni päihtymystila on sumentanut yksityiskohdat..

Tästä parisen viikkoa eteenpäin, tapaan hänet baarissa. Illan aikana (ei siis heti baariin tultuaan) tulee juttelemaan, kyselee asioita, katsoo silmiin (hyvinkin intensiivisesti?) ja on muutenkin mukavan oloinen. Oli kylläkin juonut, muttei havaittavasti humalassa, ja itse olin selvinpäin. Hiukan ajan päästä jatkamme pienenä porukkana tanssilattialle, joka kerta vaihtaessamme sanan esim. musiikista, hän tarttuu minua vyötäröltä tms. Itse en uskaltanut siinä tehdä mitään aloitetta, selvinpäin kun olin.. Lopulta muiden tuttujemme tulossa tanssimaan hän menee heidän kanssaan vähän sivummalle tanssimaan ja lopulta jossain vaiheessa he lähtevät.

Nyt haluaisinkin teidän kommenttejanne asiasta, miltä tämän jätkän käytös vaikuttaisi ? Hyppääkö vain sen perässä, mitä jalkojeni välistä löytyy, koska viime kerrallakin "annoin" niin helposti ? Vai oliko vain ystävällisyyden osoitus, eikä halua muutakuin kaveruutta ? Mietin vain, miksi tulla juttelemaan, kun olisi voinut kiertää minut kaukaa, kun tiesi minun kiinnostuksestani, eikös tällainen vai lisää pökköä pesään?  Mitä pitäisi tehdä, antaa olla vai ?  Itse olen halukas hänet yhdeksikin yöksi kellistämään, mutta pelkään että en pääse silloinkaan tästä tunteesta eroon (!) Sillä en usko olevani häneen ihastunut, viime tapaamisella en saanut mitään ihanaa tunnetta hänen läsnäolostaan, niinkuin ihastuksen lähellä olosta sanotaan. Tosin en hirveästi ole uskaltanut sen kummempia odottaakaan, on se verran naisten mieleen kuitenkin ja komea kuin mikä. Lisäksi oli mainnut joskus, ettei haluaisi vielä tyttöystää. Voikohan mieli muuttua... ?

Olen hänestä kysellyt ja kuulemma aika suosittu naisten keskuudessa, tosin ei kuulemma yleensä ketään kotiinsa asti vie...  Tuntuu, että tässä menee järki !

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä miehen tunteista ei voi päätellä mitään jos kaikki huomionosoitukset on tullut hänen ollessa humalassa. Voi olla, että on kiinnostunut tai sitten ei. Ainoa tapa saada selville, on jutella selvin päin ja jossain muualla kuin siellä baarissa. Vaikuttaa aika naistenmieheltä, mutta en lähtisi tuomitsemaan sen perusteella. Jos kuitenkin haluat jotain vakavaa, niin pyydä mies ulos. Selvin päin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat