Sadetta ja meikkejä

Kommentit (4)

Vierailija

Hei Madde :) 

mitä mieltä miehesi on englanninkielisestä musiikista? Itse pidän enemmän englanninkielisestä kuin suomalaisesta(olen siis suomalainen) En osaa muotoilla kysymystäni järkevästi, kun kuuntelet enkku musaa, mitä miehesi on siitä mieltä, kun vertaa siihen kun sinä kuuntelet enkkua tai suomea mikä on koti kielesi:DD Anteeksi epämääräisyyteni :D

Mitä tykkäät ps ilove fashion lindan blogista, tunnetko asemasi uhatuksi cosmossa? 

Vierailija

HIh ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. :D En usko että mieheni ajattelee asiasta samalla tavoin kun itse, kun on aina tottunut kuuntelemaan englanninkielistä musiikkia. Mutta ymmärrän pointin :D 

Ja Lindan blogi on ihana, on mahtava päästä saman katon alle niin ihanan tytön kanssa. :)

Vierailija

Heippa!

Tuli mieleeni että saako Yhdysvalloissa pitää koiria vapaana lenkillä vai onko siellä hihnapakko niinkuin täällä Suomessa? Keski-Euroopassahan koirat yleisesti lenkkeilevät vapaana omistajansa vierellä :)

Vierailija

Hihnassa on pakko olla asutusalueilla, mutta esimerkiksi tietyillä hiking reiteillä lukee erikseen jos koira saa olla vapaana. Myös isoissa puistoissa saa koiran kanssa kyllä leikkiä ja heittää palloa eikä kukaan sano mitään. Eli aika samalla linjoilla kuin Suomessa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat