yllätyksiä makuuhuoneeseen?

Vierailija

Ollaan poikaystäväni kanssa useasti keskusteltu aloitteen tekemisestä seksiin, ja hän toivoo, että minä tekisin sen välillä. Vuoden seurustelun aikana tehneeni aloitteet voin luultavasti laskea yhden käden sormilla. Jotenkaan se ei vain tunnu luontevalta, enkä oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Olisiko tähän vinkkejä?

Sen lisäksi, että haluisin tehdä aloitteen, tahtoisin kokeilla yleisesti sängyssä jotain AIVAN uutta (sitomista, uusia asentoja, tuhmien puhumista yms), ja saada hänet sekoamaan (: Poikaystäväni on pitänyt siitä että olen pukeutunut todella seksikkäästi (esim korsetteja ja sukkanauhoja), eli näin olen hänet jo yllättänyt. Muuta en sitten olekaan saanut aikaiseksi. 

Tämän lisäksi minua harmittaa se, että lämmittelyt jäävät lähes kokonaan pois (enkä kerkeä tulemaan samaan aikaan kultani kanssa). Unelmani olisi aloittaa kaikki mahdollisimman hitaasti ja rauhassa ja hieman kiusoitellen. Tämä ei kuitenkaan toteudu, sillä poikaystäväni on heti käsi pöksyissäni. Miten saisin hidastettua vauhtia? Olemme tästäkin keskustelleet, mutta hän ei vain opi :D

Kommentit (2)

Vierailija

Joku päivä, kun miehes on poissa, sido valmiiks sängynpäätyyn sellaista sopivaa narua ja laita muutenkin seksikkäät alusvaatteet ja sänky kauniiksi. Sitten kun mies tulee, sano, että sinulla on yllätys ja hänen pitää pistää silmät kiinni. Kun tekee tämän, sido huivi miehen silmille, ota paidat yms. pois mieheltä, vie makkariin ja sido ranteista siiren valmiiks laitettuun köyteen. Sitten voit joko ottaa huivin pois miehen silmiltä tai antaa sen olla ja kiusoitella miestä niin ettei hän näe sinua. Ja lopun nyt varmaan osaat kuvitella itsekin :P

Vierailija

kirjoitin tämän juuri samantaipaiseen keskusteluun täällä cosmossa, mutta kirjoitampa sen nyt tähänkin.
aloitteen tekeminen ei paljon vaadi naiseltakaan. itselläni aloitteen tekeminen tulee jotenkin luonnostaan, kun katselemme sängyssä makoillen telkkua, minä miehen kainalossa. alan silittelemään miehen vartaloa, pidän kättäni tai hellästi hieron miehen kullia boksereiden päältä. ei siinä kauaa mene kun mies itse jo vie käteni housuihinsa. kun itse määräät tahdin, voit edetä kuinka hitaasti tahansa ja kieltää meistä hyväilemästä sinua väistämällä miehen otteita, pitämällä ranteista kiinni tai siirtämällä käden aina pois. myös tuo sitominen toimii, jos sellaisia haluaa kokeilla 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat