Mitä tämä mies oikein ajattelee?

Vierailija

Tiedän, ettei kenenkään ajatuksia voi lukea.

Haluan vain saada mielipiteitä tähän asiaan. Tämä on todella pitkä tarina ja ehkä sisältää muutamia "teinimäisiä" ja lapsellisia tekoja, mutta jokainen on ollut suunniteltu ja ns. harkittu. Yhtä lukuunottamatta.

Saattaa kuulostaa jotkut teot myös huomiohuoraukselta ja huomionhaulta, mutta sitä ne eivät ole olleet. Ne saattavat kuulostaa, mutta eivät ne ole näyttäneet siltä. Ne ovat olleet normaaleja asiakkaan sattumuksia normaalissa bileyössä jne. Tässä tarina kuitenkin tulee:

Olin kerran baarissa. Siellä oli sen paikan yksi portsari (olkoot Eetu) itse viihteellä ja huomasin, että hän katteli mua vähän väliä. Hänen seuraansa saapui hänen joku kaveri, ja hän sanoi jotain sille. Sitten sen kaverin katse kääntyi muhunpäin. Sama tapahtui myös toisellekki kaverille, joka tuli siihen. Vähän ajan päästä toinen niistä kavereiesta tulee siihen meidän luokse, että ”Voiko tähän istua?” ja sanoin, että tottakai. Sitte se siinä jotain jutteliki, ja Eetuki sitte uskaltautu sieltä tuleen siihen istumaan. Juteltiin siinä sitte jotain ja olin jo tosiaa aikasemmin katellu sitä, että ei hitto miten on hyvännäkönen mies.

Ilta lähesty pilkkua ja lähettiinki siitä sitte narikkajonoon ja juteltiin se koko jonotusaika siinä sen kanssa. Ei se mitenkään kännissä siis ollut, ehkä pikkupienissä. Se sitten kyseli narikalla, että ollaanko me menossa mihinkään jatkoille jne, mutta ei oltu. Lähettiin siitä sitten ja ”Nähellään” jne.

Sitte siitä muutama viikko eteenpäin, niin se tuli mulle töissä ollessa jotain muutaman sanan vaihtaan. Sitte sinä iltana kun menin narikkaan, niin siellä oli yksi tämän Eetun työkaveri (olkoot Olli). Jäätiin hetkeksi takit saatuamme jutteleen kavereitten kanssa siihen narikan eteen ja kohta tämä Olli sieltä narikan takaa ojentaa mulle jotain paperilappua. Menen ja otan sen ja katson, että mikä se on. Kappas, Eetun puhelinnumero. Olin ihan fiiliksissä ja mietin, että mitä ihmettä tapahtuu.

Seuraavana iltana laitoin sille vain ihan mielenkiinnosta ilman mitään sen kummempia odotuksia viestiä, että sattuiko hän olemaant ietoinen siitä, että hänen työkaveri anto sen numeronsa mulle.

Sitte sieltä tuli vastaus, et joo näköjään antoi numeron (eli ei siis ollut tietonen ennenkuin oli ottanut asian selville mun viestin saatuaan) ja hullu selitys siitä, miten hän nyt ei oo valmis mihinkään seurusteluhommiin yms, mutta että haluaa kuitenki tutustua joka tapauksessa kun vaikutan tosi mukavalta tyypiltä liipalaapa plaaplaa just tätä perus shaibaa. Raukka, ku en mä odottanutkaan mitään naimisiinmenoa herranen aika.

Kuitenki sitten viikko siitä eteenpäin mä halusin nähdä, että reagoiko se mitenkään, et tuleeko se jutteleen mulle jos menen sinne baariin taas. No eihän se muutako moikkas vaan. Mietin, että tuollainko se sitte ”haluaa tutustua”.. No siitä seuraavana päivänä menin taas käymään ja satuin sen kohdalle yhdessä vaiheessa vahingossa törmäämään. Se jäi sitte jutteleen iha oma-aloitteisesti ku olin aikasemmi vähä rikkonu jäätä ite sanomalla sille jotain pientä.

Sitte siitä seuraava viikonloppu, mentiin kaverin kanssa baariin ja meillä oli tavotteena, että kaveri (Riina) iskee sen Ollin, joka sen numeron mulle anto. Ei siis mitenkään huvikseen satuttaakseen, vaan oli tää Riina tähän Olliin vähä lääpälläänki. Mentiin sitten sinne ja kumpikaan ei tietenkään ollut sitten töissä. Oltiin silla, että no vittu.. sitte yhessä vaiheessa satuttii molemmat kattoon taakse ja kappas- Olli on ite viihteellä. Vielä parempi !

Siitä se kissa-hiirileikki sitte lähti, ku Olli nyt muutenki on Riinaa joskus yrittäny lämmitellä vuosia sitte, ja nytte enne tuota meijän suunniteltua iltaa ne oli nähny eräässä kaupassa leffaosastolla. Olli oli mennyt sitten Riinalle jotain jutteleen ja ampunut piiloflirttiä Riinalle. Se oli nii absurdia, että miten voi oikeasti käydä noin. Noo sitte Riina sai sen lämmiteltyä ja illan päätteeksi oltiin yhtä puhelinnumeroa rikkaampia.

Nyt ne on aika hyvin tekstaillu ja silleen, että se suunnitelma eteneee hyvää vauhtia. Että jos tätä kautta mä pääsisin vielä vähän lähemmäksi Eetua, tiedä häntä. Ketään ei siis satuteta, on tunteet pelissä iha muutenki.

Vappuna sitten, kun näin Eetun töissä. Ei se kummemmin reagoinu kuitenkaan koko aikana, kun siellä olin. Ihan ymmärrettävää, koska se on kuitenki töissä ja silleen, mutta mun mielestä se vois edes jotenki reagoida enemmänki ku sanoa terve. Toisaalta taas tietenki niin, no joo.

Mä kävin sitten yhdessä vaiheessa jotain kyseleen siltä ja vaihtaan muutaman sanan. Keksittiin sitten kaverin kanssa, että jäähään pilkun jälkeen baarin edustalle, koska meillä ei nyt muutenkaan ollut kyytiä kotiin, jonne oli hurjat 3km, mutta satoi vettä. Ajateltiin, että katsotaan reagoiko nämä poket mitenkään, kun kävelee siitä ohi. Ensin sieltä ovesta tuli Olli jonkun kaverinsa kanssa. Hän ohimennen kyseli, että mitä me siinä vielä seistään ja kerrottiin tilanne. Se näytti ihan siltä, että se olisi halunu jäähä siihen, muttaku sillä oli siinä se kaveri niin se jatko matkaansa sitte kuitenki taakse aina vilkuillen.

Sitten tulee Eetu ja se välittömästi kysyy meiltä, että ”Mitä ne tytöt täällä vielä seisoskelee?”

Mietitään, millä me päästäs kotiin...
”Aijaa! No kyllähä minä voin teijät käyä heittään”

Oikeesti? O__O

Juujuu!

Ja sitten se jotain jutteli muutaman portsarikaverinsa kanssa siinä vielä, ja yks niistä kysyki siltä sitte, että ”Ekkö sä jääkää kaupunkiin?”

Jäänjään, käyn vaan eka viemässä nämä, ku eihä näitä viiti tähän sateeseen jättää seisoskelemaan.

No sitte me päästiin sen autoon ja Riinalta se kyseli muutaman kysymyksen, mutta koko loppumatkan kyseli multa hirveenä kaikkea ja juteltiin siinä sen kesken.

Seuraavana iltana päätettii vielä Riinan kans käyä huvikseen baarissa, kun oltiin kaupunkiin kerta tultu. Narikkaan päästessä, kun se narikka maksaa 3e, niin se otti mun takin ja sitte tuli sen narikkalapun kans, että ”Mä joudun nyt köyhdyttään sua 3 eurolla”. Niinku, joudun.. :D Sitte annoin 10e setelin ja sanoin, että pitäis ne loput rahat siitä eilisen kyydistä.

”Enkä pidä. Laitan nämä roskiin, jos et ota takasi. En mä teitä ois vieny, jos en ois halunnu. Ihan mielellänihän minä teijät vein :) ” Sinä iltana sitte ei ollu sen kummempia.

Käytiin sitten vapun jälkeisenä viikonloppuna uudestaan ihan huvikseen baarissa taas. Töissähän se oli. Saavuttiin ovesta sisälle ja se oli siinä oven vieressä päivystämässä. Siirryttiin sisäänpääsymaksujonoon, ja näin kuinka Eetu sitten lampsi siitä oven vierustalta narikkaan melkein heti kun oltiin saavuttu narikkaan. Ehkä ylianalysoin, mutta mainitsin nyt tämänkin tässä.

Tultiin narikalle ja se sitten oli siinä vapaa ja otti meijän molempien takit. Kysy siinä sitten, että ”lähettekö te yhtä aikaa?” ja sanottiin, että tottakai, mikä kysymys tuo nyt oli ja naurettiin sillain pienesti. Se tuli sen narikkalapun kanssa sieltä ja oli siis laittanut meille narikan puoliksi, mitä ei yleensäkään ”saa tehdä”, kun ollaan joskus kysytty. Kysyin sitten, että ”Aijaa saako noinki tehdä?” ja sitten se kohautti olkiaan sillain söpösti ja vieno ilme. Hoksasin sitten, että mistä oli kyse ja olin sillain ”Aivan, okei. Kiitos :)!” Lähettiin pailaamaan siitä sitten.

Se kuitenki oli sillain perus työläinen siellä, ettei paljoa huomioinu mua kun ohi meni. Yhessä vaiheessa se oli siellä tanssipuolen toisella oviaukolla seisomassa ja kattomassa menoa. Me istuttiin toisella oviaukolla, jotka on siis samalla puolella ja meillä oli kuitenki näköyhteys siihen ja sillä meihin. Siihen tulee meijän luokse joku intialainen ukkeli juttelemaan jotain ja istuu meitä vastapäätä. Eetu kävelee hetken päästä ympäri sen tanssitilan ja tulee seisomaan sitte siihe iha mun viereen. Olin selin siihen, mutta jos käänsin päätä vasemmalle, niin näin sen hihan siinä, et se nojas siihe seinään ja mä istuin sohvan reunalla.

Riina sitten sanoi, kun hän näki Eetun kuitenki ihan selvästi siitä, että hän oli ensi katellu muualle, sitten vilkassu mua. Katellu taas muualle ja kattonu sen jälkeen piiiiitkään sitä intialaista. Sama toistu ainakin 3 kertaa. Aivan niinku, että ”mitä vittua teet siinä?”. Ehkä tämäkin on turhaa ylianalysointia, koska en itse tätä nähnyt mutta en usko, että Riina kuitenkaan paskaa puhuu, kun näki ihan selvästi sen kasvot siinä. Siihen sitten tuli Eetulle joitakin tyyppejä jutteleen ja sitten se hävisikin siitä.

Mä keksin sitten ihan ”helvetin hienon idean”. Halusin nähdä, että mitä tapahtuu ja olin valmis mihin vaan. Päätin nyrjäyttää nilkan, muka. Oltiin lähdössä, niin ”nyrjäytän” nilkan portaissa ja Riina sitten taluttaa mut sinne narikalle. Saavuttiin siihen ja Eetu on siinä ja kattoo sillai ”Eiih.. mitä tapahtu??”

Se kaatu portaissa

Ai meni polvi vai?

Eeiku nilkka nyrjähti vaa.

Auuh!

Sitte annettiin narikkalappu sille ja se toi ne takit siitä ja kysyi multa, että ”Selviäkkö sää sen jalan kanssa nyt?” :DDDD Siis tää kysymys on jotenki semmonen, että ihanku se ois halunnu auttaa tai jotain muuta sillai mielessä, ku on kuitenki jotenki jännästi muotoiltu kysymys.. Sitte se vielä sano jotain siinä, että ku oon siis autolla, että miten se ajaminen onnistuu nyt sitte. Mainittin, että onneksi on automaattivaihde, ettei tartte vasenta jalkaa käyttää ollenkaan.

Sanoin siinä vielä, että mitenköhän onnistuu huominen työpäivä, kun on seisomatyötä kyseessä.

”Ai ooksä huomena töissä? Missä?” ja kerroin missä oon jne.

Sitte se kävi antamassa parille muulle takit sieltä ja tuli takasi sillai ”Ainii anteeks, mun ois pitäny pukee, mutta oon nii laiska :DD” ja sitte semmone söpö väsymysesitys.

Mä tässä mietin/yritän muistella, ku nilkutin siihen, että muuttuko se semmoseksi vähä hermostuneemmaksi. En tiiä sitte että onko Riina ylianalysoinu liikaa vai miten, mutta se selitti mulle jälkeenpäin näin sen, mitä se oli nähny:
Se hermostu, heti ku nä onnuit siihen mun tukemana niin sille nousi päälle semmonen sähkösyys/se oli hermostunu. Se alotti niillä käsillä heti semmosen liikkeen että pitää saaha jottain tekemistä niille se kahmas sen narikkalapun aika vikkelään siitä ja sitte se katto sua oikeesti huolissaan, kyllähän ne muutki vilkas sua silleen että ootko sä ihan kunnossa mutta siis hane katto sua aivan hermona että miksei se oo ollu kierroksella sillon ku nä kaajut.

Noo me lähettii siitä sitte nilkuttaan, enkä voinu ees heippa sanoa ku se oli just takkeja kahmuamassa. Eikä viititty jäähä pitemmäksi aikaa siihe duunaamaan. Keksin sitten, että ahaa Riina ei jaksa taluttaa mua autolle, koska en voinu astua enää ollenkaa sillä jalalla. Jäin siihe tielle istumaan ja se lähti hakemaan portsaria (Eetua), että tulkaa joku auttaan. No sitte ku se pääs sisälle, Eetu justiinsa lähti siitä kierteleen. Riinan sitte oli vaan pakko joku sieltä ottaa. Sieltä sitte tuli kantamaan yks mukava portsari mut autolle kuitenki. :DDDDDDDDDD Huvitti, ku ei edes sattunu mihinkään nii piti olla sillai ”aijaiajiaij :))”. :-----D Aika säälittävää, mutta sen arvosta ! Ehkä vähän suunnitelma kusi, mutta ehkä se mun kantanut portsari on nyt menny sinne sillai ”Ette ikinä arvaa mitä jouvuin tekeen!” tai jotain ja sit ku se selittää, niin Eetu tietää, että musta on ollu kyse !

Nyt sen kuitenki on pakko kysyä mun jalasta ens kerralla, kun näkee mut, jos yhtään ”huolettaa”. Ainakin siltä se kuulosti narikassa, mutta.. tiiä sitten. Jos ei kysy, niin menkööt roskiin.

Ristiriitasta tästä tekee se, että MIKSI sillonku sain sen numeron ja laitoin sille viestin, että kysyin vain että sattuuko herra olemaan tietonen että sen kaveri anto mulle sen numeron, niin tulee hullu litania siitä, miten hän ei oo valmis seurusteluhommiin mutta haluais kuitenki tutustua, kun vaikutan niin "tosi mukavalta tyypiltä" liipalaapaaplaaplaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Siis mitä helvettiä? Mikset vaan pyydä sitä kahville tms.? Ite jos oisin kyseinen portsari, niin en kyllä tuommosen "baariharakan" perään jaksais katella, joka koko ajan bailaamassa ravaa. Tarkoitan vaan et välttämättä kovin hyvää kuvaa et kuitenkaan itsestäsi anna kyseiselle herralle..

Vierailija
Vierailija

Siis mitä helvettiä? Mikset vaan pyydä sitä kahville tms.? Ite jos oisin kyseinen portsari, niin en kyllä tuommosen "baariharakan" perään jaksais katella, joka koko ajan bailaamassa ravaa. Tarkoitan vaan et välttämättä kovin hyvää kuvaa et kuitenkaan itsestäsi anna kyseiselle herralle..

:DD Selvinpäin baarissa oleminenhan onkin aivan ennenkuulumatonta ja kamalaa?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Eli olen siis ollut joka ikisen baarikerran selvänä, lukuunottamatta vappua. Silloinkin selvisin pilkkuun mennessä. En näe tässä itse mitään pahaa, jos haluaa viihteelle lähteä ja ei kuitenkaan juo? Pitäisikö jokainen ilta viettää kotona kyyhöttäen?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ei ole ennen kuulumatonta eikä kamalaa, en vain ymmärrä että minkä takia sinun pitää käydä baarissa stalkkailemassa kyseistä miestä. Varmasti jokin muu ympäristo olisi paljon parempi tuolle tutustumiselle. Ja aloitusviesti nyt vain antoi sinusta hieman huonon kuvan tuon baareilun suhteen, joten siitä tuo johtopäätös. Ja eiköhän baareilun ja kotona kyhjöttämisen lisäksi ole muitakin vapaa-ajan viettotapoja.. Ehkä sinäkin sen ymmärrät kun vähän aikuistut ja uskallat ottaa tähänkin miesasiaan jotakin järkeä mukaan :)

Vierailija
Vierailija

Ei ole ennen kuulumatonta eikä kamalaa, en vain ymmärrä että minkä takia sinun pitää käydä baarissa stalkkailemassa kyseistä miestä. Varmasti jokin muu ympäristo olisi paljon parempi tuolle tutustumiselle. Ja aloitusviesti nyt vain antoi sinusta hieman huonon kuvan tuon baareilun suhteen, joten siitä tuo johtopäätös. Ja eiköhän baareilun ja kotona kyhjöttämisen lisäksi ole muitakin vapaa-ajan viettotapoja.. Ehkä sinäkin sen ymmärrät kun vähän aikuistut ja uskallat ottaa tähänkin miesasiaan jotakin järkeä mukaan :)

Ikänihän onkin tiedossasi?

"pitää käydä baarissa stalkkailemassa kyseistä miestä.."

Ensinnäkin, ennen tämän jutun alkua kävin samassa kyseisessä baarissa aivan yhtä usein kuin nyttenkin. Johtuen siitä, että asun itse niin korvessa, ettei vain ole viikolla mahdollisuutta nähdä ihmisiä. Viikonloppuisin tämä baari on vain se kaikista houkuttelevin, jos on tanssifiilis ja muutenkin mukava ajanviettopaikka.
Saahan ihmiset viettää aikaansa missä haluaa, oli siellä tämä mies tai ei?

Ja "uskallat ottaa tähänkin miesasiaan jotakin järkeä mukaan :)"

Kahville pyytäminenhän riippuukin siitä kuinka aikuinen ihminen on? Ihminen ei voi olla millään tapaa ujo aikuisena, ei missään nimessä.

Vierailija
Vierailija

Ikänihän onkin tiedossasi?

"pitää käydä baarissa stalkkailemassa kyseistä miestä.."

Ensinnäkin, ennen tämän jutun alkua kävin samassa kyseisessä baarissa aivan yhtä usein kuin nyttenkin. Johtuen siitä, että asun itse niin korvessa, ettei vain ole viikolla mahdollisuutta nähdä ihmisiä. Viikonloppuisin tämä baari on vain se kaikista houkuttelevin, jos on tanssifiilis ja muutenkin mukava ajanviettopaikka.
Saahan ihmiset viettää aikaansa missä haluaa, oli siellä tämä mies tai ei?

Ja "uskallat ottaa tähänkin miesasiaan jotakin järkeä mukaan :)"

Kahville pyytäminenhän riippuukin siitä kuinka aikuinen ihminen on? Ihminen ei voi olla millään tapaa ujo aikuisena, ei missään nimessä.

Henkinen ikä ja fyysinen ikä eivät aina välttämättä kohtaa..

Edellinen kirjottaja kommentoi kuviotasi vain niillä tiedoilla, jotka siä meille muille lukijoille annat. Itse oon tehny aikalailla samanlaisen tulkinnan kuin hänkin annettujen tietojen perusteella.

Jos kerran olet ujo, niin miten luulet, että tuo baarissa pyöriminen ja "nilkan telominen" näin esimerkkinä auttaa tässä tutustumisessa? Eiköhän mies olisi jotain konkreettista jo tähän mennessä tehnyt, jos siellä jonkin liikkeen aikoisi tehdä. Kyllähän hänkin voi toki olla ujo ja jos näin on, niin asia tuskin tulee muuttumaan...

Miun mielestä siun nyt vaan pitäisi ottaa härkää sarvista, ja koittaa saada sovittua treffit miehen kanssa jossain muussa ympäristössä. Jos aina näette vain ohi mennen baarissa, jää teille molemmille toisistanne hyvin pintapuolinen kuva eikä välttämättä se vastaa koko totuutta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat