alistumisesta

Vierailija

onko teillä jompikumpi seksissä joskus alistuva osapuoli? Millaisia leikkejä teillä on? 

Kommentit (6)

Vierailija

Minä olen alistuva. On sidontaa (käsiraudat, kahleet, suupallot/kapulat, silmälaput, tangot jne), piiskausta/raipalla lyömistä, asuja, nipistimiä, tappeja, sauvoja ja välineitä, käskytystä, nöyryyttämistä, tukistamista, kovakouraisuutta, orgasmiin pakottamista, orgasmin viivästämistä jne. Luovuushan siinä vain on rajana.

Vierailija

Minä alistan miestäni. Meillä on yleensä sellaisia seksileikkejä, että minä olen pakottanut mieheni seksiorjakseni ja hänen on tehtävä kaikkea, mitä minä käsken. Ei siitä sen enempää ;)

Vierailija
Vierailija

Minä olen alistuva. On sidontaa (käsiraudat, kahleet, suupallot/kapulat, silmälaput, tangot jne), piiskausta/raipalla lyömistä, asuja, nipistimiä, tappeja, sauvoja ja välineitä, käskytystä, nöyryyttämistä, tukistamista, kovakouraisuutta, orgasmiin pakottamista, orgasmin viivästämistä jne. Luovuushan siinä vain on rajana.

Minäkin olisin alistuva, jos mieheni uskaltaisi alistaa. Hän jossain määrin voi jotain tehdä, mutta sitä ei oikein alistamiseksi voi sanoa. Juuri kaikkea tuota tahtoisin "joutua" tekemään :)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minäkin olisin alistuva, jos mieheni uskaltaisi alistaa. Hän jossain määrin voi jotain tehdä, mutta sitä ei oikein alistamiseksi voi sanoa. Juuri kaikkea tuota tahtoisin "joutua" tekemään :)

Sama homma! Miten saisi miehen alistamaan jos ei ole siihen taipuvainen?

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Sama homma! Miten saisi miehen alistamaan jos ei ole siihen taipuvainen?

Ottakaa asia puheeks. Tai sitten itse aktin aikana pyydät esim. kuristamaan tai jotain. Semmosia pieniä askelia kerralla. Kerrotte kuinka hyvältä tuntuis jos tukistais tai muuta ;) Tää ainakin meillä toimi sillon suhteen alkuaikoina.

Meillä menee ihan fiiliksen mukaan, välillä oon alistettu ja välillä alistaja. Ja välillä on ihana harrastaa "normiseksii". Meillä käytettävät keinot onkin tässä ketjussa aika hyvin lueteltu. Lisänä meillä kuuluu välillä eroottiset tekstarit, esim. nytkin kun mies on töissä niin tekstaillaan ja "valmistaudutaan" iltaan. Piristävää! ;)

Vierailija
mistyyy

Ottakaa asia puheeks. Tai sitten itse aktin aikana pyydät esim. kuristamaan tai jotain. Semmosia pieniä askelia kerralla. Kerrotte kuinka hyvältä tuntuis jos tukistais tai muuta ;) Tää ainakin meillä toimi sillon suhteen alkuaikoina. 

Ongelma ei olekkaan siinä, ettei voi asiaa ottaa puheeksi. Ollaan useaan kertaan puhuttua asiasta, mutta kun se ei ole miehelle luontevaa, eikä hän uskalla kokeilla, niin.. Eipä tässä muu auta :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat