Miten teidän suhde alkoi?

Vierailija

Olin viime perjantaina kotibileissä. Näin siellä pojan, ja meillä alkoikin olla silmäpeliä. Koska tämä tilanne on minulle uusi, en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Tiedän missä tämä poika asuu, ja tiedän muutenkin jotain tärkeää tietoa hänestä. Luulen hänen tietävän minut.

Olen ujo. Pyysin häntä jo facebokissa kaveriksi, mutta luulen, että se ei edes iso juttu ole. Mitä pitäsi tehdä? Täräyttää suoraan "tykkään susta"? :D 

Miten teidän suhde alkoi? Kertokaa!

Kommentit (12)

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

Facebookissa alat juttelemaan niitä näitä ja jos vaikuttaa siltä, että häntä kiinnostaa jutella kanssasi, niin ehkä voit ehdottaa jonkin ajan päästä että näkisitte :) Suoraan ei ehkä kannata täräyttää, että tykkään hänestä, jos ette kuitenkaan ole vielä puhuneet mitään edes kasvotusten? :P

Vierailija

Minulla on tapahtunut itsellenikin samantapainen tilanne tämänhetkisen poikaystäväni kanssa, ja ehdotan ihan suoraan että menet vain rohkeasti puhumaan, voin myöntää itsekkin olevani ujomman puoleinen ihminen, mutta aina sen "hei mitä kuuluu?" uskaltaa sanoa, kannattaa pikkuhiljaa tutustua häneen ja jos kiinnostus pysyy yllä niin pyydät tapaamaan sinua. Näin meillä kävi, aluksi hän ei ollut edes erityisen ihastunut minuun (toisinkuin minä häneen) mutta tavatessamme hän teki kuitenkin aloitteen, ja siinä me sitten halailtiin ja pussailtiin ujomman puoleisesti se viikonloppu jonka olimme yhdessä, ja seuraavan viikon alussa hän pyysi minua ilta auringonlaskun aikaan yhteen ;) nyt olemmekin olleet kohta vuoden kihloissa  :--)

Vierailija

minun ja poikaystäväni suhde alkoi about samallatavalla, kotibileissä. bileet olivat meillä, ja hän katseli minua koko illan. no, niin minäkin häntä. muut olivat jo menneet nkkumaan/lähteneet koteihinsa/sammuneet, jäin hänen kanssa kahdestaan kuuntelemaan musiikkia. nukuimme vierekkäin ja panokaan ei ollut kaukana yön aikana. nyt olemme seurustelleet kolme kuukautta

Vierailija

Tavattiin nykyisen kanssa koulun käytävällä. Poikaystäväni on tosin vuoden vanhempi niin ei ollut minulle niin helppoa. Koska ei siis tunnettu mitenkään mutta pidin häntä tutustumisen arvoisena ihmisenä ja oli onneksi  kaverini luokkakaveri. Ja tämä kaverini järjesti meille "treffit" keskustaan. Pamautin treffien päätteeksi pojalle että "sulla  on muuten söpöt silmät" ilmeisesti auttoi koska poika oli kysellyt kaveriltani numeroani ja liittyin samana iltana vielä facebookiin! siitä se alkoi nyt seurustelua takana jo reilut kaksi vuotta <3 

vixtoria
Seuraa 
Liittynyt11.6.2013

Me ollaan tavattu kyseisen miehen kanssa rippileirillä, jossa kummatkin seurusteltiin. Meni pari kuukautta kun kummankin suhteet sitten oli jo loppunut ja meistä tuli hyviä ystäviä. Puheltiin sitten kaiken näköistä ja nähtiin ja flirttailtiin, kunnes yks ilta sain kutsun elokuviin ja siitä kaikki lähtikin ja toinen vuosi alkaa olla piakkoin takana. :)

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Oon kyllä huomannu, että tuo suoraan sanominen ei oo mikään paras vaihtoehto! Esim. minä ja mun poikaystävä tutustuttiin sillaa pikkuhiljaa ja kyllä me molemmat ihan huomattiin, että tykättiin toisistamme, mutta ei me sitä mitenkään sanottu. Sitte me vaan parin kuukauden jälkeen suudeltiin ja molemmat kyllä tiedettiin että tykätään toisistamme. Kannattaa edetä aika hitaasti. Voithan sää jotain alkaa sille juttelemaan fb:ssä, mutta älä vielä sano että tykkäät:)

mantip
Seuraa 
Liittynyt27.5.2010

Minä 2012 helmikuussa tulin hoitamaan mieheni koiria hänen huusholliinsa kun hän lähti vkl reissuun. Maksu oli hiukan erikoinen, ei siis rahana ;)
Noh, täsä sitä vielä ollaan kohta vuode asuttu samasessa huushollisa :) Ennen muuttoa asuinki melkee koko kesän hänellä. 

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 06:09"]

Olin viime perjantaina kotibileissä. Näin siellä pojan, ja meillä alkoikin olla silmäpeliä. Koska tämä tilanne on minulle uusi, en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Tiedän missä tämä poika asuu, ja tiedän muutenkin jotain tärkeää tietoa hänestä. Luulen hänen tietävän minut.

Olen ujo. Pyysin häntä jo facebokissa kaveriksi, mutta luulen, että se ei edes iso juttu ole. Mitä pitäsi tehdä? Täräyttää suoraan "tykkään susta"? :D 

Miten teidän suhde alkoi? Kertokaa!

Meidän suhde alkoi epätavallisesti ystävävä pariskunta järjesti ns. sokkoreffit nyt 3v yhdessä;) . Minun mielestä sinun pitää tunnustaa tunteesi hänelle jos tulee kieltävä vastaus, niin ei se maailma siihen lopu. Vaan olet olet kokeneempi seuraavaa kertaa varten että miten toimia. Muista jos hän sinut torjuu kun tunteesi hänelle kerrot niin se on sen pojan häviö ei sinun:)

piksuli
Seuraa 
Liittynyt29.7.2013

Tutustuttiin nykyisen kanssa netissä 2012 kesällä. Juttelimme paljon mesessä/feississä ja kun muutin elokuussa omaan asuntoon hän tuli käymään kylässä luonani (asumme siis eri paikkakunnilla). Aluksi olimme tietysti vain kavereita, mutta melko nopeasti siinä kävi niin että aloimme seurustella. Monia mietitytti meidän ikäero, mutta eihän rakkaudessa iällä merkitystä ole. 

Vierailija

Mä olin mun frendipojan kans röökillä ku halusin kokeilla sit vaa hengattii kaupungil vähänaikaa ja kysyin siltä onkse pussannu ikin ketää... se sano et joo ja kysy oonks mä? Sanoin et.. "tää on aika noloo mut... en :/" ja sanoin et haluisin tietää milt tuntuu suudella. Se sano et voin suudella sitä ja kokeilla :D no mie aloin ihan hennosti suukotteleen sen huulia ja hetken päästä lopetin. Se sano mulle et suutele uudestaa tuntu hyvältä. Aloin suutelee sitä vähä rajummin ku seki alko mua ja oisin voinu suudella sitä koko päivän... sen jälkee alettiin seurusteleen koska käytii nii kuumina toisiimme. Oltiin tollon 15wee ja edelleen ollaan yhes. Olen 19ww

Vierailija

Me alettiin mun poikaystävän kanssa seurustelemaan n. 1kk "tapailun" jälkeen. Se näki kun sen tuttu oli tykännyt mun kuvasta instagramissa ja huomas et asutaan samalla paikkakunnalla ja tuli juttelemaan. Ihastuttiin tosi nopeesti toisiimme ja nyt seurustelua melkeen 1,5v takana.

Joskus kannattaa sanoa asiat suoraan, mutta ei ihan heti. Näin meillä kävi ja ihan hyvin kyllä meni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat