miten pois tästä tilanteesta?

Vierailija

Pakko tulla avautuu tänne, mulla on vaa nii huono olla :'( Eli kaikki alko muutama kuukaus sit ku aloin tapailee yhtä miestä. Ollaan tapailtu säännöllisesti ja nukuttu lähes joka vklp toisten luona yötä. MUTTA tää mies on tehny sit ohareita. Eli jos ollaa vaik sovittu et meen sen tykö ja soitan ku tulen nii ei enää vastaakkaan. Sit mää tyhmä joka helvetin kerta meen antaan anteeks. Oon iha liian hyväuskonen. Se syöttää mulle valheita toisen perään ja annan ne aina anteeks. Eilen aamulla luin sit salaa sen puhelinta(tiiän se on todella väärin) ja sieltä löyty jotain "panojuttuja" mutta kun olin ehtiny alkaa raivoon jo tälle kyseiselle henkilölle hoksasin ettei ne liittynykään meän aikaseen "juttuun". Käskin sen lähteä ulos ja mun oli tarkotus se viedä kotia mut olin laittamassa sen käveleen. Mut sit se taas sai mut ylipuhuttua juttelee senkaa. No niinhän siinä kävi et se tänne jäi ja saatii sovittua. Viime yön se sit oli täälä ja tänää mun piti taaas mennä sinne mut kappas vaa se ei vastaa puhelimeen! Mistä helvetistä saan sen verran itsekunnioitusta et en enää ota siihen yhteyttä!?!?!?

Kommentit (3)

Vierailija

Mistä sä tommosen miekkosen oot itelles löytäny? Tiedät varmasti itsekkin et ansaitset parempaa joten jätä toi ihan omaan arvoonsa!  Kyllä noi lässyttäjät tiietää ku aina keksitää selitys kaikkee.. hohhoijakkaa -.-'

Vierailija

Yksinkertaisesti kertomalla hänelle, että et halua enää mitään ja katkaiset kaikki välit mieheen, ja poistat tavat millä ottaa yhteyttä, etkä vastaa soittoihin/viesteihin. Niin pääsee huonoista miehistä eroon. Itsekin pääsin, ja me siis seurusteltiin puolisen vuotta, jonka jälkeen mies vielä roikotti mua itsessään. Mutta tuollla pääsin siitä eroon.

Vierailija

Kuulostaa siltä että sillä on joku toinen tai että se käyttäisi sua hyväkseen. Sano sille että saan parempaakin, joko se on sun täyspäiväisesti tai sitten ei ole ollenkaan, poista sen numero ja kaikki sellaset ja sitten aina kun tulee ikävä niin ajattelet vaan kaikkia niitä kertoja kun se on satuttanut sua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat