Miten yllättää mies sängyssä?

Vierailija

Mies keksii aina kaikkea uutta ja yllättää mua - niin sängyssä kuin muutenkin, ja nyt minäkin tahtoisin, en vaan keksi että miten?! Ollaan molemmat todella kokeilunhaluisia, mies vaan huomattavasti kokeneempi, joten hänen toki helpompi keksiäkin.. Ylläri vois liittyä oikeestaan ihan mihin vaan, esileikkiin, suuseksiin, yhdyntään... Mitään hienoja alusvaatteita en osta, enkä rupea roolileikkeihin, mutta muuten oon täysin avoin ideoille! :)

Kommentit (7)

Vierailija

itse olen yllättänyt miehen olemalla sängyssä alasti kun olen mennyt miestä aiemmin nukkumaan. miehen tullessa vuoteeseen ja huomatessaan minut kummankaan mielessä ei kyllä ole nukkuminen ;)

Vierailija
Vierailija

itse olen yllättänyt miehen olemalla sängyssä alasti kun olen mennyt miestä aiemmin nukkumaan. miehen tullessa vuoteeseen ja huomatessaan minut kummankaan mielessä ei kyllä ole nukkuminen ;)

Valitettavasti tää ei ole mahdollista toteuttaa ihan lähiaikoina ainakaan, ei asuta yhdessä eikä yökylämahdollisuuksiakaan oo ihan lähimain tiedossa :(

-ap

Vierailija

Mun poikaystävä pelaa paljon. Joskus olen alkanut hyväilemään häntä hänen pelatessaan ja puhuessaan mikillä kavereille. Hiljakseen olen edennyt alas päin ja lopulta päätynyt antamaan suuseksiä. Jossain vaiheessa miehen on ollut pakko sanoa kavereilleen et nyt pitää mennä ja sitten hän on heittänyt mut sänkyyn ;)

Tai sitten jossain muussa tilanteessa, hyökkää miehen kimppuun yllättäen. Miehet myös tykkää kun nainen ottaa välillä ohjat. Sellainen tilanne, missä mies ei voi tehdä mitään ja kiusoittelet häntä hitaasti on kiihottava molemmille. On ihanaa katsoa kun mies on oikein tuskissaan ja haluaisi sisälleni, mutta pitkitän vaan tilannetta ;)

Vierailija

Itse olen vasta parin viime kerran aikana innostunut oikein kunnolla aloitteen tekemisestä! Aiemmin minusta on ollut niin kiihottavaa,kun poikaystäväni tekee aloitteen seksin suhteen,mutta tietysti hänestäkin on mukavaa välillä,että tilanne menee näin :)

Itse aluksi piirrän sormellani hänen lihaksiaan ja hupsista: lopulta käsi valuukin vain alemmas ja alemmas. On jotenkin ihanaa,kun hä on täysin minun armoillani! Se on myös mukavaa jos maataan lusikassa,hänen selkä vatsaani vasten, ja laitan aluksi käden lepäämään hänen vatsalleen ja sitten aloitan taas piirtämään sormella. Pari päivää sitten hän ehdotti,että oltaisiin menny aamupalalle,mutta äkkiä se mieli muuttui kun rupesin taas 'hipsuttamaan' ;) ... Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
Vierailija

Itse olen vasta parin viime kerran aikana innostunut oikein kunnolla aloitteen tekemisestä! Aiemmin minusta on ollut niin kiihottavaa,kun poikaystäväni tekee aloitteen seksin suhteen,mutta tietysti hänestäkin on mukavaa välillä,että tilanne menee näin :)

Itse aluksi piirrän sormellani hänen lihaksiaan ja hupsista: lopulta käsi valuukin vain alemmas ja alemmas. On jotenkin ihanaa,kun hä on täysin minun armoillani! Se on myös mukavaa jos maataan lusikassa,hänen selkä vatsaani vasten, ja laitan aluksi käden lepäämään hänen vatsalleen ja sitten aloitan taas piirtämään sormella. Pari päivää sitten hän ehdotti,että oltaisiin menny aamupalalle,mutta äkkiä se mieli muuttui kun rupesin taas 'hipsuttamaan' ;) ... Suosittelen kokeilemaan!

Joo, meillä ei ton alotteen teon kanssa oo koskaan mitään ongelmaa, kun se tapahtuu aina kun nähdään, mut tietty vois siihenkin keksiä jotain uutta! Just joku tollanen "kiusaaminen" ja pitkittäminen ois ihanaa, en vaan tiedä miten sen toteuttaisin.. Oon miettiny että ottaisin iteltäni tyylii paidan pois, kieltäisin sitä koskemasta minuun, riisuisin sen, aloittaisin suutelemalla sen kaulaa ja hyväilemällä, menisin aina vaan alas asti, mutta en koskisi penikseen. Hyväilisin sen ympäriltä, sisäreisistä jne, sitte vähitellen alkaisin nuolemaan peniksen päätä, hitaasti ja kiusoittelevasti, ja ottaisin sen kunnolla suuhun vasta kun mies suorastaan vaatii sitä.. Toimiskohan?! Ja riittääkö mulla rohkeus tollaseen.. :D Ja miehellä kärsivällisyys... Ja miten tosta sit jatkais? Käskisinkö miestä tekemään just sitä mitä minä tahdon..? :D

Toi sun idea oli kyllä hyvä, mutta meillä homma etenee about joka kerta kutakuinkin noin, niin tahtoisin vielä enemmän lisätä sellasta jännitystä siihen.. Hmm :D Pelottaa vaan et en uskallakaan tehdä mitään, vaik tiedän et mies tykkää jos pistän sen ihan mun armoille ja annan sen vaan nauttia :P

-ap

Vierailija

Otin kerran mieheni palleista kiinni, laitoin hänet seinää vasten ja sanoin "Haluan sua nyt" mies innostui ja hällä alkoi heti seisomaan ;) Kokeile tehdä näin, uskon että sunkin miehesi tykkäisi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat