Miehen outo käytös ihmetyttää! Apua kaivataan...

Vierailija

Hei te kaikki ihanaiset! Tarvitsen nyt tilanteeseeni ulkopuolisen näkökantoja.

Olen tapaillut itseäni yli 10 vuotta vanhempaa miestä. Juttu alkoi niin, että tämä mies osoitti kiinnostustaan mua kohtaan. Ajan myötä rakastuin häneen, mutta en ole ehkä osannut näyttää tunteitani tarpeeksi hyvin. Asutaan kaukana toisistamme, eri maissa, joten näemme aika harvoin hänen käydessään työmatkoilla kotikaupungissani. Aina nähdessämme keskustelemme syvällisiä ja rakastellaan. Hän on puhunut minulle olevansa minusta kiinnostunut ja sanonut rakastuneensa minuun jo ensisilmäyksellä. Hän on jatkuvasti houkutellut minua hänen luokseen kylään ja vihdoinkin sain mahdollisuuden matkustaa hänen luokseen.

Mutta sitten kaikki kääntyi päälaelleen.

Viikkoa ennen hänen luokseen matkustamista hän ilmoitti alkaneensa seurustelemaan jonkun toisen tytön kanssa. Järkytyin siitä suunnattomasti, sillä hän on antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut minusta. :o Voiko tosiaankin olla niin, että voimakkaat tunteet voivat lopahtaa kuin silmän räpäyksessä? Hän oli ennen tuota järkyttävää uutista kehunut minua vuolaasti, sanonut minua ihannenaisekseen ja että hän haluaa minut. Miksi näin kävi? Miksi hän teki minulle näin?

Nyt olen täällä toisessa maassa yksin hänen asunnollaan, koska hän lähti tyttöystävänsä luokse. Hän ei enää koske minuun ja sydämeeni sattuu, kun hän ei enää kosketa minua,eikä katso minua samalla tavalla kuin aiemmin... Ja läsnäollessani hän tekstailee koko ajan tämän uuden tytön kanssa. En tosiaankaan ymmärrä miksi tässä näin pääsi käymään. Olisin todella kiitollinen, jos joku osaa sanoa oman mielipiteensä tästä minun tilanteestani. :)

Kommentit (9)

Vierailija

Mistä maasta mies on? Olen huomannut, että tietyt etelänmaanmiehet on tuollaisia. Varsinkin, jos hän asuu paikassa, jossa on paljon turismia. Ulkomaalaisia tyttöjä pokataan koko ajan. Kihloihin mennään kahden viikon kuluttua, toiset pari viikkoa ollaan yhdessä ja erotaan taas. Ne näkee kai seurustelun hyvin erilailla kuin suomalaiset. En tähän muuta osaa neuvoa, kuin että pysy erossa miehestä tästä lähin. Ikävä tilanne sulla :( itse etsisin hotellin ja viettäisin loppuloman yksikseen.

Vierailija

Tämä mies on ihan suomalainen, mutta asuu ulkomailla töiden vuoksi. Olen kyllä kuullut noista etelänmaan miehistä, jotka pokailevat tyttöjä jatkuvasti... Ihan kamalaa. :/ mutta näköjään suomalaisetkin osaavat särkeä sydämen siinä missä nuo "etelän hedelmät". Ei tietenkään voi yleistää. Ihmiset kun ovat erilaisia. Mä rakastan tätä miestä niin paljon, että olen pakottanut itseni olemaan onnellinen hänen puolestaan, kun löysi itselleen tyttöystävän, vaikkakin se sattuu ja kovasti. Haluaisin mennä hotelliin yöksi, mutta matkabudjettini ei valitettavasti anna periksi. Joudun siis kestämään vielä jonkin aikaa tätä. Onneksi tässä maassa on niin paljon nähtävää ja koettavaa, että välillä unohdan tämän miehen romanttisessa mielessä. Kamalinta on tämä esittäminen, ettei minuun muka satu,vaikka todellisuudessa olen surullinen. Ehkä aika parantaa...

Vierailija

No oho! Laitoin tuosta osan kulttuurieron ja mahdollisen kielimuurin piikkiin, en olisi uskonut että kyseessä on suomalainen. Saako mies jotain mielihyvää siitä, että olet häntä varten matkustanut ja sitten onkin toinen tyttö kainalossa? Sairasta käytöstä joka tapauksessa. Mies ei näytä osoittavan minkäänlaista empatiaa tai katumusta siitä, miten hän johdatteli sinua väärin. Koita kestää siellä. Ei sun tarvitse mitään esittää. Se voisi vaikeuttaa kyllä siellä asumistasi, mutta ainakin lähtiessäsi kannattaa ilmaista tunteesi ja mielipiteesi siitä, että mies on tehnyt sinua kohtaan tosi väärin. Matkan jälkeen ei tuohon pleijeriin kannata olla yhteyksissä

Vierailija

Nyt kyllä sua on höynäytetty pahemman kerran! selvästi piti sua vaan seksilelunaan ja ehkä kehui sua vaan sen takia,et pääs panemaan sua. En tiedä miten kestät siellä olla ja mies ei edes pahoittele? Puhukaa asiat selviksi ja katsokaa mitä tapahtuu?, ei ole kiva, että toinen itkee ja toinen onnessaan tekstaa ja tapailee toista naista. Pleijeriltä vaikuttaa, yritä löytää joku halpa motelli, missä voit viettää loppu ajan.jos tuntuu kurjalta.

Vierailija
Vierailija

jos hän kertoi uudesta tyttöystävästä ennen matkaa, miksi ylipäätään lähdit sinne sen luo?

Varmaan koska matka oli jo maksettu niin ei viitsinyt heittää rahoja hukkaan? Mutta kyllä mä menisin hotelliin, en ymmärrä miten kestät olla siellä. Vaik ois kuinka kamala hotelli, ni se voittais ton

Vierailija

En ole sanonut tälle miehelle vielä mitään näistä mun ajatuksistani ja olen jatkanut tätä esittämistä, etten muka välitä. Jos hän onkin henkisesti sairas, se saisi mun tunteiden näyttämisestä jotain kiksejä ja nauttisi mun pahasta olosta. Joten ehkä vaan parempi esittää kylmää. Saatan viimeisenä päivänä sanoa suoraan tai myöhemmin. Todennäköisesti tulen ehkä kysymään häneltä, miksi hänen tunteensa muuttuivat niin nopeasti. Hän on kuitenkin pitänyt lupauksensa ja esitellyt minulle tätä paikkaa, mutta ei vaikuta olevan lainkaan pahoillaan tästä tilanteestamme. Niin.. Miksi ylipäätään lähdin tänne, vaikka hän aloitti suhteen jonkun muun kanssa.? Olin maksanut ison summan lentolipuista ja muutenkin tykkään nähdä uusia paikkoja. Matkustelu on lähellä sydäntäni.

Se taitaa olla karu totuus, että tämä mies on pitänyt minua seksileluna. Nauttinut itseään nuoremman naisen huomiosta. Se on kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut meidän välillä. Tunnen itseni niin tyhmäksi, kun uskoin sen sanoja. Ehkä opin tästä jotain,että ei kannata uskoa kaikkea mitä sanotaan. :') Katselen tässä halpoja motelleja siltä varalta, jos mä en kestä olla täällä. Kiitoksia kovasti mielipiteistänne! Nämä oikeesti piristivät hieman.

Vierailija

Häh, mutta jos teillä ei ollut seurustelua tai muuta vakisuhdetta, näitte vain satunnaisesti ja panitte ja myönnät itsekin, ettet onnistunut tunnustamaan tunteitasi tälle miehelle, niin ei kai mikään sido tätä miestä aloittamasta deittailua naisen kanssa, joka selvästi lämpeää hänelle satunnaista seksiä ja keskusteluita enemmän?

Ja käsittääkseni mies vielä varoitti sinua ennen matkaasi, että hän on nykyään varattu.

Vierailija

simple asshole.... :// voimia sulle! aiva hirveetä tollane.. onko tuo mies nyt oikeen sun luottamuksen ja sun arvonen jos nuin viime tipassa ilmoittaa löytäneensä uuden naisen.. huhhuh mitä käytöstä sanon minä, ei yhtään aikuismaista! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat