Mitä voisin tehä?

Vierailija

Mulla on ollu jo pitkään tosi ahistunu ja masentunu olo enkä pysty liikkumaan missään.. En ole päälle viikkoon ollu koulussa koska en vaan pysty ! Ahistaa olla ihmisten ilmoilla. Muutenki mua on ruvennu aina välillä pyörryttämään ja oksettamaan, en oo vähää aikaa käyny missään kaupoissa, kun jotenki tuntuu et kaikki ihmiset kattoo mua just sillee ärsyttävästi ja ahistaa ihan käydä lenkilläkin D: Itken itteni lähes joka päivä uneen pakosta koska muuten en vain pysty nukkua on niin paha olla ja kaikkea..Olen lopettanut syömisen kokonaan koska ei vain maistu mikään ja kädet on muutenki tähän päivään asti ollu niin arvilla etten haluu lisää arpiakaan enään !

Mua on kiusattu koulussa kolme vuotta ja oon menettäny paljon kavereita, muutenki ollu tosi rankkaa ja tuntuu etten vaan enään kestä.. Oon aika ujo ja hiljanen enkä pystyis ees ajattelee et menisin kenellekkää puhumaan! En oo äitini kanssa mitenkää läheisissä väleissä ja isäni on alkoholisti ollu koko elämäni joten sekin on ollu rankkaa että äitini on kasvattanu 5 lasta itse.. Sukunikin on aika 'etäinen(?)'..

Oon oikeesti vaa niin loppu ja tuntuu et ois paljo parempi jos en eläis ollenkaa

Mitä voin enää tehä.....?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat