Auttakaa oon ihan sekasin kaikesta. 3 miestä ja minä

Vierailija

Joo ajattelin nyt vähän purkaa tilannetta tänne. Eli olen seurustellut useita vuosia mieheni kanssa ja asumme yhdessä.

Minulla on tunteet hiipuneet lähes kokonaan pois tätä miestä kohtaan ja lähinnä näen meidät enää vain kämppiksinä, ero tuntuu vaikealta ja pelkään että jään yksin. Ja sekin vaikeuttaa tilannetta kun on niin tottunut olemaan tuon ihmisen kanssa niin en osaa erota siitä, ja mietin että mitä sitten kun emme näekkään päivittäin, se ei halaa tai muuten vaan juttele mulle niitä näitä ehkä enää koskaan jos erotaan jne.

No mutta seuraavaan asiaan, en ole koskaan pettänyt miestäni mutta vappuaattona päädyin samaan sänkyyn harrastamaan seksiä erään herran kanssa kenet olen tiennyt ja jonkin verran tuntenut pitkän ajan takaa, enkä edes kadu tapahtumia tai tunne minkäänlaista syyllisyyttä asiasta että petin omaa miestäni hänen kanssaan, johtuen varmaankin siitä että oma mieheni on vuosien varrella jäänyt kiinni kahdesta pettämisestä mua kohtaan eri naisten kanssa, ollut deittisivustoilla netissä ja etsinyt naisseuraa jnejne. kaikennäköistä.

En ole puhunut/nähnyt tuota miestä ton illan jälkeen, hän kertoi että hänellä olisi tunteita mua kohtaan jne.

Okei mutta se siitä, sitten olen ihastunut työkaveriini (miespuolinen) jonkun aikaa joka on todella samanhenkinen kuin minäkin ja uskon että työkaverini on jonkin verran kiinnostunut myös minusta, pitkien katseiden ja hymyjen vaihtojen ansiosta, haaveilen tästä miehestä ja odotan hänen näkemistään työpaikalla ja odotan jotain tapahtuvan enemmänkin? en tiedä, mutta tähän mennessä mitään muuta ei ole ollut tai tapahtunut hänen kanssaan.

Eli siis asiat lyhyesti siinä, mitä teen olen ihan hukassa ja kaikki on sekavaa :( ehkä kirjotin tänne sen takia että kuulisin joitakin neuvoja ulkopuolisilta ihmisiltä tilanteestani tai jotain, kertokaa mitä mieltä olette?, ja kiitos mutta en kaipaa haukkuja, tosin osaan ottaa myöskin negatiivisen kuten positiivisenkin palautteen vastaan :)

Kommentit (1)

Vierailija

"If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you really loved the first one, you wouldn't have follen for the second." .. Siinä mun ajatukset parissa lauseessa! tässä elämässä täytyt elää itselleen, toki myös muille.. Mut on tärkeetä kuunnella mitä sydän sanoo! Sillä ilman onnea tääl ei oo mitään :/ tsemppiä!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat