Masentunut?

Vierailija

Mietin, voisinko olla masentunut. Nytkin itken, vaikken tiedä syytä siihen. Menkatkin ovat loppumassa, joten se ei voi olla syynä. Myös eilen itketti. Eilen myös äksyilin poikaystävälleni, ja nyt kaduttaa; pyysin häneltä kyllä jo anteeksi.. Pelkään hänen jättävän minut, koska olen viime aikoina ollut aika ailahtelevainen.

Osaako kukaan sanoa, mikä mulla voisi olla syynä tähän itkuisuuteen ja ajoittaiseen pahaan oloon?

Kommentit (5)

Vierailija

^ Toi tai jonkun muun aiheuttama hormonien ailahtelu. En halua pelotella et oot varmaan raskaana, mutta sekin on vaihtoehto, jonka voi sulkea pois. Tai sit oot masentunut. Kuinka kauan paha olo on jatkunut? Heitteleekö mielialat vai onko jatkuvasti huono fiilis?

Vierailija

Jos ongelma on jatkunut vain  menkkojen ajan, niin syypää taitaa juuri löytyä niistä menkoista. Itse käyttäydyn ihan samalla tavalla. Joskus juuri ennen menkkoja, joskus sen aikana, ja joskus myös vähän sen jälkeen. Sitten kun tuollaiset tunteet ovat kestäneet paljon pitempään, ja jos on joku oikea syy miksi masentaa (huonosti nyt ilmaistu, mutta..) niin sitten huolestuisin.

Vierailija

En käytä e-pillereitä, enkä voi olla raskaana, koska menkat tuli ihan normaalisti. Poikaystävänikin huomautti mulle jo viikonloppuna asiasta, närkästyneenä. Ja varmaan siihen oli syytäkin.

Mutta ehkä tosiaan menkat olivat syynä, koska nyt on parempi olo.. :)

t. aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat