Pettääkö poikaystäväni?

Vierailija

Olen ihmetelly että miks poikaystäväni ei anna minun koskea hänen puhelimeensa, ainakun hänelle tulee viesti ja kävelen puhelimen ohitse ja näin niin hän alkaa suuttua.. ja kaikki tytöt mitä on lähettänyt hänelle viestejä niin heillä on ollut juttuja vuosia sitten.. hän sanoo että ei petä minua, mutta ei suostu kertoo kenenkaa hän puhuu ja mitä hän puhuu.. suuttuu todella paljon kun alan kysellä..en saa tietää mitään kenenkaa hän puhuu tai hengailee..ja ainaku kysyn jotain tulee vaan että ole hiljaa , lopeta, älä aloita tätä keskusteluu yms. näin kun yksi tyttö kirjoitti hänelle internetissä kiitos kuvakkeessa.. ( onhan se kuvake aika pervo paikka ) ei ollu mitään muutaku varmasti kehui tyttöä. mutta väitti todella hyvin vastaan että ei ole kehunut vaikka tytön albumissa ei ollut mitään muuta ku kuvia hänen naamastaan..

Kommentit (1)

Vierailija

Selkeesti pettää. Jos hän ei voi olla rehellinen, niin jotain hän salaa. Ja tuosta suuttuminen on törkeätä. Itse salailee asioita ja suuttuu kun vähän kyselet. Ite jättäisin tollasen kusipään

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat