Mtä mies oikeen aattelee :/

Vierailija

Elikkäs ollaan tunnettu vuos ja seurusteltu kolme kuukautta. Ennen kun alettiin seurustelemaan kunnolla mies oli tosi kiinnostunu musta, pidettiin yhteyttä joka päivä aamusta iltaan ja hän kertoi kuinka paljon musta tykkää (varsinki kännissä) ja halus aina nähä vähän välii. Noh sitteku alettii seurustelemaa ihan kunnolla kaikki meni hyvin muutaman viikon ja oltii aika paljon yhessä vaikka välimatkaa on aika paljon. Nyt sitte kuitenki pari viikkoa mies on ollu hiljanen eikä puhu omaalotteisesti mitää eikä ehota tapaamista esim. viikonloppusin tai lomilla ja on muutenki iha etäine :/

Oon miettiny että mitä oikee pitäs tän asian etee tehä ku mies vaikuttaa siltä että en enää sitä paljookaa kiinnosta mut ei kumminkaa halua erota ja kummiski näin vähä aikaa ollaa yhes oltu ja nyt on jo tämmöstä..

Kommentit (2)

Vierailija

Voi tuo on niin ärsyttävää!! :(( Itse olen parin kuukauden verran tuntenut yhden miehen, ja alussa hän soitteli joka päivä ja halusi nähdä aina kun mahdollista, nyt kolmisen viikkoa on ollut sitten hirveän etäinen.. Ei soittele tai txt enää, mutta jos minä laitan hänelle viestiä niin sillo hän on ihan mukana. Tää nyt tietty eroaa siinä että ei seurustella, eikä oikeen oo ollu edes puhetta mistään vakavammasta.. Kuitenkin aina kun nähdään hän osoittaa kiinnostusta ja näin. Olisiko sitten viisainta vain kysyä missä mennään ja miksi näin on tapahtunut? Onko miehelläsi kiireinen työ tai vievätkö opiskelut hirveästi aikaa? Tällä "minun" jätkälläni on työ joka syö aika paljon voimia ja vie aikaa.. Vaikeeta..

Vierailija
Vierailija

Voi tuo on niin ärsyttävää!! :(( Itse olen parin kuukauden verran tuntenut yhden miehen, ja alussa hän soitteli joka päivä ja halusi nähdä aina kun mahdollista, nyt kolmisen viikkoa on ollut sitten hirveän etäinen.. Ei soittele tai txt enää, mutta jos minä laitan hänelle viestiä niin sillo hän on ihan mukana. Tää nyt tietty eroaa siinä että ei seurustella, eikä oikeen oo ollu edes puhetta mistään vakavammasta.. Kuitenkin aina kun nähdään hän osoittaa kiinnostusta ja näin. Olisiko sitten viisainta vain kysyä missä mennään ja miksi näin on tapahtunut? Onko miehelläsi kiireinen työ tai vievätkö opiskelut hirveästi aikaa? Tällä "minun" jätkälläni on työ joka syö aika paljon voimia ja vie aikaa.. Vaikeeta..

On kyllä joo ärsyttävää ja kun ei oikee tiiä että missä mennää mut ollaa tästä muutaman kerran puhuttu ja päädytty siihen että jatketaa viellä seurusteluu ku ei haluta erota. Miehellä on kyllä opiskelut ja työt meneillää mutta aikaa kyllä sitte riittää kavereille kuitenki ja ne menee aina mun edelle :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat