Varattu mies/eksä

Vierailija

Mulla on todella kinkkinen tilanne päällä. Olen tässä yli kahden kuukauden ajan tekstaillu/ollut suhteessa erään miehen kanssa, olemme nähneet muutamaan otteeseen ja olemme vannoneet toisillemme rakkautta sekä puhelimen välityksellä että kasvotusten. Muuten tilanne olisi aivan mahtava mutta muutama asia askarruuttaa.

Nimittäin, mies on varattu ja mun eksä. Eksä on sen takia koska olimme vain yksinkertaisesti liian nuoria silloin aikoinaan jäämään pysyvään suhteeseen ja halusimme saada kokemuksia. Hän on tosiaan varattu myöskin, varattu mun entiselle parhaalle kaverille. Tiedän, hieno homma. -.-' Mutta, vaikuttaa siltä että olisimme löytäneet yhteisen sävelen, olemme tulisesti rakastuneita ja seksikin on mitä parasta ikinä.

Ongelmana tässä on miehen nykyinen muijakaveri, heillä kuulemma menee todella huonosti ja mies aina valittelee mulle ettei jaksa muijaa, mutta mies ei saa jätetyksi tätä vaikka on kuin sanonut että aikoo jättää heti ku sil on tilaisuus. Oon miehelle monesti sanonut että asian pitää edetä tai mä poistun kuvioista. Ja onhan tässä ongelmana myös mies, jolla ei mun mielestä oo yksinkertaisesti palleja jättää sitä muijaa. Muutamaan otteeseen mies on sanonut että ettei hän oo yhtenä kappaleena sen jälkeen jos sanoo nykyiselleen että haluaa eron toisen muijan takia.

Oon kertonu tälle miehelle että oon ihan rikki, mä en välillä pysty ajatteleen mitään muuta kuin kyseist jätkää. Oon laittanu oman elämäni likoon sen jätkän takia ja nyt mä oon ootellu sitä sen pari kuukautta mutta silti mikään asia ei tunnu edenneen.

Mitä mieltä ootte, pitäiskö mun vaan jättää koko mies pois mun elämästä (mikä sattuu pelkästään ajattelemalla asiaa). Vai teenkö asialle jotain, esim. kerron sille mun entiselle parhaalle kaverille että vehtaan sen miehen kanssa? Mä oon kuitenki suojellu tän miehen selustaa omalla kustannuksellani. Oon ihan hukassa ja toivon että täältä sais jotain hyviä neuvoja.

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä jos sanot miehelle, että annetaan olla, ja voi ilmoitella itsestään jos saa tyttöystävän jätettyä. Sitten voitte jatkaa ehkä siitä mihin jäitte, mutta siihen asti pidätte etäisyyttä, jos tuo tilanne kerran syö sinua? Sitten näet haluaako tai pystyykö hän oikeasti jättämään nykyisen, vai onko se vain puhetta, etkä ole niin kituuttavasti odottamassa koko ajan.

Vierailija

Joo todellakin, hyvä neuvo. Mulla ei oo käyny mielessäkään että antaisin vaan olla ja katsoa miten etenee. Ainoa huono puoli tässä on se, että koen olevani jo hänen. Vaikka hän itse on todellakin varattu ja itse sinkkuna elelen, niin silti tunnen että oisin jo hänen nainen. Tässä se kun satun itse olemaan hyvinkin sitoutuva ihminen ja tiedän mitä haluan, ja juuri sen takia en osaa oikeen "päästää irti" ja nauttia elämästä. Ja kyllä, koen sen osittain yhdeksi todella huonoksi piirteeksi itsessäni. Ja kärsivällisyyttä on tässä yli kahden kuukauden aikana opittu huomattavan paljon! :))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat