Kundin outo katoaminen

Vierailija

Olen tuntenut tämän kundin n.1kk. Ekat pari viikkoa oltiin tiivisti tekemisissä. Soiteltiin ja nähtiin useesti. Aina kun nähdään meillä on hauskaa, vaihdetaan haleja ja pusuja. Vietin aikaani tän kundin+ muutaman hänen kaverinsa kanssa joko kundin kämpillä tai sitte lähdettiin ulkona käymään. Kundin kavereilla ei tietääkseni ole mua mitään vastaan, tullaan hyvin juttuun jne.  Tää kundi on saannu mut ihan sekaisin siitä enkä pysty lopettaa sen miettimistä. Koskaan en ole näin lyhyessä ajassa ihastunut näin pahasti ja nytten sitten pelottaakin oonko jotain tehnyt väärin.

Viime viikolla olin ollut yötä ja aamulla lähdin sitte omia juttuja hoitamaan. Sovittiin, että kundi soittaa mulle illemmalla että nähtäisiin. Illalla ei kuulunut mitään joten soitin takasinpäin ja kyselin vähän, että olenko tulossa vai lähdenkö omia juttuja tekemään etten turhaan odottelisi. Sanoi soittavansa parin tunnin päästä eikä ole vieläkään soittanut. 

Nyt mietityttää, että mitä tässä pitäisi tehdä. Ottaisinko itse yhteyttä vai odottelenko vain sitä, että itse soittaa kun huvittaa? En haluaisi olla se joka roikkuu toisessa kiinni ja vonkuu näkemisestä. 

Auttakee minnuu siskot ja kertokee edes jotain...

Niin ja jos jotain kiinostaa kundi on 22v ja minä 20v... Hän on myös musta..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat