E-pillereistä

Vierailija

Tämä aihe on varmasti kulutettu niin puhki, että monia saattaa ärsyttää. Silti asia on erittäin tärkeä, koska tuskin kenellekään on ihan sama, mitä pillereitä suuhunsa laittaa.

Haluaisinkin kysyä teiltä, että mitä e-pillereitä suosittelisitte? Ja kyllä vain, tiedän, että e-pillereiden sopivuus on ihmisestä kiinni. Toiselle jokin e-pilleri voi olla hyvä, toiselle taas huono. Haluaisin kuitenkin tietää, mistä e-pilleristä enimmistö pitää.

Kommentit (6)

Vierailija
embei

Tämä aihe on varmasti kulutettu niin puhki, että monia saattaa ärsyttää. Silti asia on erittäin tärkeä, koska tuskin kenellekään on ihan sama, mitä pillereitä suuhunsa laittaa.

Haluaisinkin kysyä teiltä, että mitä e-pillereitä suosittelisitte? Ja kyllä vain, tiedän, että e-pillereiden sopivuus on ihmisestä kiinni. Toiselle jokin e-pilleri voi olla hyvä, toiselle taas huono. Haluaisin kuitenkin tietää, mistä e-pilleristä enimmistö pitää.

itse olen pitkään käyttänyt merciloneja (päälle vuoden) :) itselleni ne sopivat todella hyvin, mutta taas sitten kavereilleni ei ole sopinut niin hyvin.

Vierailija

Itse söin itse aluksi merciloneja, mutta ne eivät kuitenkaan auttaneet menkkakipuihin. sen jälkeen siirryin jasminelleihin, söin niitä noin puolivuotta ja vaihdoin tasminetta merkkisiin. Ovat kuulemma täysin samat kuin jasminellet, mutta hieman halvempia.. Menkkakivut eivät kuitenkaan ole helpottuneet mistään näistä pillereistä, mutta näillä mennään nyt ainakin toistaiseksi :)

Vierailija

Itse syön Yaz-pillereitä, nyt kolmatta kuukautta. Itsellä toimineet hyvin. Kokeilen juuri menkkojen siirtoa näillä onnistuu. Vaikka silloin, kun menkkojen piti tulla jos olisin lume tapletit ottanut oli tunne kuin ne olisi tullut. Meni parissa päivässä ohi. En ole huomannut mitään erityisiä sivuvaikutuksia. Yaz toimii minulla. Muita pillereitä en ole kokeillut.

Vierailija

Itse kokeilin Yasminellea, josta moni tykkää, koska siinä pitäisi olla vähiten hormonia (ainakin joskus viitisen vuotta sitten?), mutta ei sopinut minulle mielialanvaihteluiden vuoksi ja myös siksi, että ne masensivat menoa ja pistivät pään ihan sekaisin. Sitten olen kokeillut myös Nuvaringiä ja jotain Cerazettea, kaikkien kanssa sama ongelma. Eli minulle ei ole mitkään hormonivalmisteet sopineet, ja siihen loppui niiden kokeilu. Suosin nykyään kondomia.

Vierailija

itse syön yasmineita, olen tykännyt. hormonit ei vaikuttanut mielialaan, menkkakivut vähenivät huomattavasti, sivuvaikutuksia ei ole ollut aloittamisen jälkeen. ainut miinus kallis hinta näin opiskelijabudjektiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat