Miten opettelit saamaan orgasmin?

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllä. Jokin aika sitten tuntui, että mitään ei tapahdu vaikka kuinka yritimme. Pyysin poikaystävääni hieromaan klitoristani yhdynnän aikana, hengittelin syvään ja nostin hiukan päätäni ja kappas, laukesin. Siitä lähtien olen saanut kunnon orkut joka kerta.

Vierailija

On ollut,kukaan entinen poikaystäväni ei saanut minua laukeamaan.Uusin miesystäväni on mahtava ja taitava sängyssä.Siinä on mies joka tietää miten naisia kohdellaan.

Vierailija

Koskettelin itseäni vuosikaudet tietyin tavoin saamatta kaukaisinta tuntemustakaan orgasmista. Olin päättänyt, etten ole "typerä herkkisnainen", jollaisista media puhuu - enhän minä tarvitsisi esileikkiä tai helliä sivelyitä! Erään kerran sitten kuitenkin päätin kokeilla, ja jotakin lueskellessani sivelin itseäni hellästi, hitaasti, hädintuskin koskettaen. Ja sain ensimmäisen orgasmini. Siihen saakka olin tehnyt kaiken aivan väärin.

Vierailija

Jostain keksin mennä makaamaan suihkussa vesihanan alle, jalat seinää vasten. Vesi tuli suoraan klitorikseen ja ei mennyt kauaa laukeamisessa. Veden lämpötilaa ja voimakkuutta voi säätää sopivaksi. Vinkkasin myös kavereille, heillä toimii myös. Satavarma keino!

Vierailija

mulla ei ole aikuisiässä ollut vaikeuksia saada orgasmia. saan sen yhdynnässä mut paremmalta tuntuu kun yhdynnän aikana mies koskettelee klitoristani. suuseksi on myös aika namia..

Vierailija

Mieheni kanssa en ole koskaan saanut, mutta itsetyydytyksessä ei mene montaakaan minuuttia saamiseen. Johtuuko kenties siitä mitä katsoo? ;D

Vierailija

Parisuhteessa avain orgasmiin on ainakin omalla kohdallani ollut keskinäisen luottamuksen kehittyminen. Kun pystyy olemaan kumppanin edessä täysin luonnollisena ja luottamaan toiseen, on paljon helpompaa antaa vain mennä täysillä- ja ennen kaikkea nauttia.

Vierailija

Vanhimmiten on tullut rohkeutta lisää ja uskaltanut kertoa ja neuvoa toiselle, että mikä oikeasti tuntuu hyvältä. Yhdynnässä en pysty orgasmia saamaan edelleenkään, enkä usko että tulen välttämättä koskaan saamaankaan. Klitorista hieromalla orgasmin saanti onnistuu, mutta sekin vaatii toiselta tarkkaa kosketusta ja aikaa. Osa miehistä on uskomattoman hyviä ilman neuvontaakin, mutta suurimmalla osalla otteet on ihan liian kovat ja ne luovuttaa parin minuutin jälkeen kun mitään ei tapahdu.

Vierailija

Voi kiitos vierailija numero neljä! Kokeilin suihkuvinkkiäsi ja sainpas sen elämäni ensimmäisen orgasmin! Ehkä nyt ne alkaisi tulla pikkuhiljaa helpommin muutenkin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat