Mies kyllästynyt?

Vierailija

Musta tuntuu, että poikaystäväni ei ole kiinnostunut minusta enään. Siis seksuaalisesti kylläkin, mutta tuntuu että hänellä ei ole ns. tunteita mua kohtaan enään. Olemme seurustelleet vasta vähän päälle vuoden, eli alkuhuuma ei tässä vaiheessa pitäisi vielä olla ohi(?). Suhteemme alussa mies jatkuvasti soitteli minulle ja sanoi joka päivä, kuinka paljon rakastaa minua. Seksimme oli intohimoista ja kiihkeää. Nykyään hän ei mielestäni osoita mitenkään rakastavansa minua, ei lauo enään rakkaudentunnustuksia, ei suutele koskaan, ja seksissä häntä ei enää kiinnosta tehdä minulle mitään, hän vain haluaa että otan häneltä suihin ja ratsastan hänen päällä yms, hän ei siis itse tee muuta kuin makaa, vaikka oli suhteemme alussa oikea seksipeto. Ja mä siis pyydän häntä aina tekemään mulle kaikkea, mutta hän ei jaksa kauaan vaan menee taas makaamaan. En saa enään orgasmeja, vaikka alussa sainkin. Mikä avuksi, onko mies kyllästynyt minuun vai? Tämä alkoi heti, kun muutimme yhteen, olemme asuneet yhdessä siis noin 6 kuukautta. Vai onko minussa jokin vika? Auttakaa :(

Kommentit (7)

Vierailija

Mies kohtelee sinua itsestäänselvyytenä. Jos muutosta ei tule, ei suhde pitkään kestä. Oletko puhunut asiasta? Onko miehellä stressiä? Vietättekö aikaa yhdessä ylipäätään? Miten sinä sitten vastavuoroisesti kohtelet häntä?

Vierailija

Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja minusta tuntuu, että ollaan enemmänkin kuin parhaat kaverit. Haluaisin puhua hälle asiasta, mutta en vaan tiedä miten, ettei hän loukkaannu..

Vierailija

Ja minä yritän tehdä kaikkeni suhteeni eteen ja osottaakseni hänelle, että rakastan häntä. Teen aina ruokaa, kotityöt, hieron miestäni, kaikkea, että hän pysyisi tyytyväisenä.

Vierailija

Luulenpa että miehesi luulee että sinä olet itsestäänselvyys, että sinä hoidat tiskit, ruuat, ja muutkin kotityöt. Puhu asiasta miehesi kanssa rauhallisesti, äläkä syyttele. Jos hän sinua rakastaa, uskon että hän kuuntelee sinun mielipidettäsi asiasta.

Vierailija

Vastauksesi vahvisti sitä kuvaa, että olet itsestäänselvyys miehelle. Puhuminen on ensimmäinen ja tärkein askel. Suhteessa pitää luottaa toiseen ja pystyä puhumaan kaikesta. Jos et puhu, suhde ei ainakaan paremmaksi muutu. Rohkeasti vaan kissa pöydälle. Kyllä miehesi pitäisi rehellistä puhetta kestää, ei se siitä rikki mene. Jos hän ei osaa suhtautua asiaan hyvin, eikä kiinnosta tehdä asialle mitään, niin jo on asennevamma... Sitten kyllä löytyy parempiakin miehiä.

Vierailija
Vierailija

Niin se kai on, helpommin vaan sanottu kuin tehty. Miksi tälläisistä asioista puhuminen on niin vaikeaa...

Varmaan siksi, ettette koskaan puhu tuollaisista asioista tai olet tottunut saamaan huonon vastaanoton jos yrität puhua. Onhan se vaikeeta puhua jos toinen ei halua kuunnella eikä osallistua keskusteluun. Jos näin on, eikä mies halua muuttua, kannattaa unohtaa moinen törppö

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat