Mikä ns. outo asia saa sinut syttymään?

Vierailija

Eli lyhyesti, mikä epätavallinen/outo/erikoinen asia/ominaisuus ihmisessä/juttu saa sinut syttymään?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla on kaksi juttua:

Esimerkiksi telkkaria katsellessa menen nakuna miehen syliin makaamaan mahalleni niin, että mies sormeilee pitkään ja rauhallisesti minua. Jos siihen vielä lisätään se, että mies nuolaisisi peppuani, niin olen aika valmis mihin vaan.

En ole tavallisesti mikään erityisen pervo, tms. mutta nämä kaksi juttua saavat minut täydellisesti pois tolaltani.

Vierailija

Siis haetaanko tässä nyt asioita joista tykkää ihmisissä, esim. on heikkona punapäihin tai tatuoituihin naisiin/miehiin vai jotain äskeisen kaltasia seksijuttuja?

Vierailija
Vierailija

Siis haetaanko tässä nyt asioita joista tykkää ihmisissä, esim. on heikkona punapäihin tai tatuoituihin naisiin/miehiin vai jotain äskeisen kaltasia seksijuttuja?

Siis ihan sama kumpi mainitsemistasi, vaikka piirre ihmisessä, tai jokin seksijuttu, niinkuin ensimmäiseksi vastanneella. Mutta pointti on, että jotakin vähän "epätavallisempaa". Tietenkin toisen epätavallinen/outo on toiselle aivan tavallinen ja normaali, mutta toiv. tämä selvensi :) -Keskustelun aloittanut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat