MUSTASUKKAISUUS KYSELY

Vierailija

1.Mikä tekee sinut mustasukkaiseksi?

2.Millon viimeksi olit mustasukkainen ja miksi ?

3.Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi?

4.Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi,kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin?

5.Onko teidän suhteessa selkeästi toinen osapuoli mustasukkaisempi kuin toinen?

6.Milloin kumppanisi oli mustasukkainen?

7.Oletko penkonut koskaan kumppanisi tavaroita (vaatteita, puhelinta tms.)?

8.Kuinka vakaasti luotat kumppanisi uskollisuuteen?

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille :)

Kommentit (10)

Vierailija

Ihan jo pelkästään se,jos poikaystäväni juttelee exiensä kanssa ja en tiedä mistä he puhuvat. Onneksi hän ei flirttaile baarissa naisten kanssa.

Olen aika usein mustasukkainen. Viimeksi olin mustasukkainen,kun poikaystäväni entinen säätö soitti hänelle kuulemma kännissä aamuyöllä. Olisi tehnyt mieli vastaa puheluun.

3.Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi?

Vetäydyn omiin oloihini ja saatan mököttää kumppanilleni,jos hän ei huomioi minun pahaa oloa.

4.Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi,kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin?

Pystyn onneksi puhumaan äidilleni ja hän usein takookin järkeä päähäni. Joskus,jos minusta tuntuu,että suurentelen vain asioita niin silloin käsittelen asiat itse. Jos olen oikeutetusti mustasukkainen niin silloin puhun poikaystävlleni.

Minä olen varmasti se mustasukkaisempi : D

Jos hän näkee,että tekstaan kännykälläni jonkun kanssa intensiivisesti tai tanssin baarissa jonkun pojan kanssa.

En onneksi,mutta tekisi välillä kyllä mieli...

Kyllä minulla on epäilyksiäni...

serenity
Seuraa 
Liittynyt14.4.2013

* Päälimmäisenä mieleen tulee se, jos poikaystäväni juttelee porukkamme muiden naispuolisten kanssa asioista, joista mä en ymmmärrä yhtikäsmitään. Tai pahimmassa tapauksessa kehuu heitä aivan mun nenän edessä.

* Pari päivää sitten. Oltiin yhdellä ystäväpariskunnalla käymässä ja mies jutusteli jostain "inside-jutusta" kaveripariskunnan naisen kanssa.

* Yleensä peitän mustasukkaisuuteni ja yritän käyttäytyä mahd. normaalisti. En mökötä, enkä mainitse asiasta.

* Useimmiten käsittelen yksin, joskus saatan kertoa asiasta parhaalle tyttökaverilleni tai siskolleni.

* Mä oon varmaan se mustasukkaisempi, vaikka päälle päin meistä kumpikaan ei ole ollenkaan mustasukkainen.

* Kunpa joskus olisikin. Tuntuu jotenkin typerältä, kun toista ei oikeastaan kiinnosta missä ja kenen kanssa oon ja meen. Taisipa olla kerran mustasukkainen, mutta sekin oli jo ennenkuin edes alettiin seurustella.

* Joskus joo, puhelinta stalkkasin kerran. Mutta sekin siksi, että miehen sisko mustamaalasi mua miehelle.

* Suurimmaksi osaksi täysin, välillä saatan epäillä. Ennen en oikeastaan koskaan, nykyään enemmän.

Vierailija

1. Mikä tekee sinut mustasukkaiseksi? Olen mustasukkainen, kun poikaystäväni puhuu existään ja heidän suhteistaan, vaikka tiedän, että he ovat exiä syystä..

2. Millon viimeksi olit mustasukkainen ja miksi? On siitä jo jonkun aikaa, ei kuitenkaan ihan kauheasti.

3. Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi? Poikaystäväni huomaa kyllä, kun olen mustasukkainen. Ääneni voi muuttua kovemmaksi ja ehkä vähän loukkaantuneeksikin.

4. Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi, kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin? En käsittele sitä mitenkään, koska uskon ja toivon, että mustasukkaisuuteni pysyy hallinnassa.

5. Onko teidän suhteessa selkeästi toinen osapuoli mustasukkaisempi kuin toinen? Olen mustasukkaisempi.

6. Milloin kumppanisi oli mustasukkainen? Hän oli yhdessä vaiheessa mustasukkainen jo ennen kuin olimme pari. :D Hän voi olla myös mustasukkainen jostain miespuolisesta ystävästäni, josta puhun paljon, mutta jota hän itse ei tunne.

7. Oletko penkonut koskaan kumppanisi tavaroita (vaatteita, puhelinta tms.)? En nyt varsinaisesti penkonut, mutta olen kyllä kerran käynyt osan hänen puhelimensa nimistä läpi.. Pääosa niistä oli autoon liittyviä, hän kun harrastaa autojen korjaamista. :D

8. Kuinka vakaasti luotat kumppanisi uskollisuuteen? Tiedän, että hän ei voisi ikinä pettää mua. Vihaamme molemmat pettämistä ja pettäjiä.

Vierailija

Tieto siitä, että poikaystävä on ollut viettämässä iltaa muiden tyttöjen kanssa

Muutama viikko sitten, poikaystävä tuli pikku hiprakassa kotiin ja kertoi kenen kanssa oli jutellut jne..

Olen hiljainen ja vetäytyvä, unohdan asian kuitenkin pian

Ystäville, jotka myös seurustelevat tai yksin

Taidetaan molemmat olla sopivasti mustasukkaisia

??

Hävettäää että olen tsekkailut miehen facebookkia. olimme eronneet koska mies oli ihastunut toiseen ja palattuamme yhteen halusin tarkistaa, oliko yhteydenpito toiseen naiseen jatkunut. oli.

Tiedän, ettei hän pystyisi ikinä pettämään minua, mutta mies on kerran aiemmin pettänyt minua henkisesti. Fyysiseen uskollisuuten luotan täysin, mutta joskus tunteilleen ei voi mitään.

Vierailija

- Se, että mies osoittaa toiselle naiselle huomiota, jollaista ei osoita/ole osoittanut minulle. Myös salailu/selän takana asioiden tekeminen aiheuttaa mustasukkaisuutta. Erityisesti, jos toiminta on täysin päinvastaista puheiden kanssa. Joku pieni mustasukkaisuuden pistos saattaa tulla, jos joku osoittaa olevansa kiinnostunut miehestäni, vaikka tälläisessa tilanteessa mieheni onkin aivan ihana, eikä anna mitään vastakaikua. 

- Varmaan muutama kk sitten kävi just tuollainen, että miehen joku oipskelijakaveri pyysi häntä kahville ja sen verran mustis olin, että oli pakko käydä tsekkaa minkä näkönen nainen oli :D

- Yleensä miusta näkee heti jos joku on vialla. Olen hiljainen, enkä osaa olla normaalisti toisen seurassa, mökötän ja vittuilen. Tämä siis jossain isommassa tapauksessa, esim. mies flirttaillut muille naisille tms. Nykysen kanssa kyllä selvitetään ongelmat tosi nopeeta, mut aina ei oo ollu näin vaan oon saanu huutaa ja paiskoo tavaroita ilman että mies ees reagoi koneella istumiselta.  

- Puhun kumppanille. Jos asia on mulle iso ongelma, ajatukset sekaisin ja puhuminen siksi vaikeeta, niin saatan eka kirjottaa kirjeen, joka yleensä on selkeempi kuin se, että itkua vääntäen yritän puhua toiselle :D Joskus kirjotan myös ihan omaa päätä jäsentääkseni ns. itelleni ennen ku puhun kumppanille. Nykysen kanssa tosin nykyään pystyy yleensä puhumaan alunperinkin kaikesta ihan kypsästi, kun on oppinut luottamaan. 

- Eipä oikeestaan. Molemmat varmaan jonkun mielestä selkeesti mustasukkasia, mut koska molemmilla samat arvot siinä, miten toivoo toisen parisuhteessa käyttäytyvän, mikä on sallittua ja mikä ei, jne. niin ei oo tarvetta olla mustis, koska ei kumpikaan tee mitään mitä ei hyväksyisi myös toiselta.

- Se oli vähän mustis miehistä joita miulla oli sinkkuaikana... tai lähinnä pelkäsi, että oon kauhee pleijeri myös parisuhteessa. Mut kaippa oon onnistunut todistaa, ettei näin ole ja nykyään ei ainakaan turhasta mustasukkaile.

- Eksän joo. Ja onneks pengoinkin. Nykysen kohdalla joskus alussa, mut ei sielt ikinä mitään löytyny, ni ei oo ollu ennää tarvetta. Plus, että mies kyllä muutenkin "raportoi" aina "juttelin tännää pitkästä aikaa senkii kanssa" jne. kertoo mistä on puhuttu ni eipä ole tarvetta :)

- Mä varmaan menettäisin uskoni koko ihmiskuntaan jos tuo ihminen pettäisi, että erittäin vahvasti :D En olis uskonu kokemusteni jälkeen, että näin kovasti pystyisin luottamaan kehenkään enää, mutta näin vaan kävi ^^

Vierailija

1.Mikä tekee sinut mustasukkaiseksi? Jos tuntuu, että minulta on salattu jotain, jos poikaystäväni viettää aikaa naisten kanssa, joita en ole ikinä nähnyt, enkä tunne (ja jos hän ei voi sanoa heidän nimiään vaan "siellä oli meidän luokan tyttöjä ja tero"..) aika (olemme etäsuhteessa, joten poikaystäväni viettää esim. luokkansa tyttöjen kanssa enemmän aikaa viikossa kuin minun..) 

2.Millon viimeksi olit mustasukkainen ja miksi ? Viime viikonloppuna. Poikaystäväni oli opiskelijabileissä ja näin muutamia kuvia hänen puhelimessaan, joista en pitänyt... (tyttö pussasi häntä poskelle)

3.Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi? Vetäydyn. Pienet jutut kerääntyvät isoiksi ja sitten itkupotkuraivarit poikaystävälle..

4.Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi,kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin? Olen yrittänyt puhua poikaystävälle, kirjoittaa hänelle ja puhua ystävilleni, etsiä tietoa netistä..

5.Onko teidän suhteessa selkeästi toinen osapuoli mustasukkaisempi kuin toinen? On, minä

6.Milloin kumppanisi oli mustasukkainen? Hän ei ole mustasukkainen

7.Oletko penkonut koskaan kumppanisi tavaroita (vaatteita, puhelinta tms.)? Olen. Puhelinta ja facebookkia olen vakoillut. Tiedän olen kamala, enkä ole edes jäänyt kiinni vaikka ehkä jopa toivoisinkin sitä..

8.Kuinka vakaasti luotat kumppanisi uskollisuuteen? Minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta, ongelma on oman pääni sisällä, jotain itsetunto-ongelmia kai... Pelkään vain, että poikaystäväni löytää jonkun kivemman, nätimmän tytön kuin minä. 

Vierailija

1.Mikä tekee sinut mustasukkaiseksi? - Jos mies hengailee naispuolisten kavereidensa kanssa, kehuu jotain toista naista.

2.Millon viimeksi olit mustasukkainen ja miksi ? - Kun mieheni kehui toista naista.

3.Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi? - Alan raivoamaan.

4.Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi,kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin? - Puhun kumppanilleni.

5.Onko teidän suhteessa selkeästi toinen osapuoli mustasukkaisempi kuin toinen? - Molemmat yhtä mustasukkaisia.

6.Milloin kumppanisi oli mustasukkainen? - En muista.

7.Oletko penkonut koskaan kumppanisi tavaroita (vaatteita, puhelinta tms.)? - En ole.

8.Kuinka vakaasti luotat kumppanisi uskollisuuteen? - Luotan kumppaniini, vaikka olenkin helposti mustasukkainen ihan syyttä.

Vierailija

1.Mikä tekee sinut mustasukkaiseksi? - Toiset naiset siis jos näen tai kuulen kuinka oma mies/toinen nainen lirkuttelee toisilleen. Niin tai jos oma mies kehuu jotain toista naista.. oikeestaan se saa vaan mut vihaseks :D

2.Millon viimeksi olit mustasukkainen ja miksi ? - Hmm.. Kun joku nainen soitti exälle ja koskaan en ollu siitä ihmisestä mitään kuullut..

3.Miten käyttäydyt mustasukkaisena? Esimerkiksi vetäydytkö omiin oloihisi,purkaatko tunteesi kumppaniisi? - Eka oon hiljaa ja mökötän, sitten vittuilen..

4.Miten käsittelet mustasukkaisuutta? Puhutko esim. ystävällesi,kumppanillesi vai käsitteletkö asian yksin? - Kyselen ystäviltä mielipidettä oonko turhasta mustis ja sitten isommissa jutuissa tietenkin kumppanille sanon

5.Onko teidän suhteessa selkeästi toinen osapuoli mustasukkaisempi kuin toinen? - Mies oli mustasukkasempi

6.Milloin kumppanisi oli mustasukkainen? - Sillon kun seurusteltiin kuvitteli että kaikki olisi mun "uusia" poikaystäviä

7.Oletko penkonut koskaan kumppanisi tavaroita (vaatteita, puhelinta tms.)? - Valitettavasti kerran katsoin puhelimeen. Mulla oli omat epäilykseni ja ne vahvistu puhelimen kautta. Tiedän, että tein väärin mut minkäs sille enään mahtaa.. 

8.Kuinka vakaasti luotat kumppanisi uskollisuuteen? - Sillon kun olin suhteessa aluksi luotin, sitten alko pieniä valheita satelemaan joka sitte söi luottamusta aika paljon. Lopulta en luottanut ja onneks se suhdekkin päättyi.

Huh, eipä tarvii näitä miettiä sinkkuna :D

Vierailija

-Varmaan eniten se, jos joku muu nainen lähestyy jollain tavalla poikaystävääni, joko viesteillä tai ihan fyysisesti esimerkiksi baarissa.

-Jaa a, en kyllä joudu usein olemaan mustasukkainen. Varmaan viimeksi jostain baari-illasta, kun poikaystävääni oli kosketellu joku vieras nainen, mutta tottakai mieheni oli heti tehny selväksi että on varattu ja juttu loppu siihen. Silti pisti kyllä vituttamaan.

-Hmm.. riippuu kyllä ihan tilanteesta. Annan kyllä poikaystävän kuulla asiasta, josta olen mustasukkainen, yleensä sen jälkeen mökötän :D

-Usein puhun parhaalle kaverille ja analysoidaan yhdessä asiaa :D

-En oikein osaa sanoa. Kyllä molemmat on jonkin verran. Ehkä ite oon kuitenki se mustasukkaisempi osapuoli, koska usein pidän itseäni jotenki huonompana ja vertailen paljon muihin naisiin ni tuun helposti myös mustasukkaiseksi.

-Hmm... Varmaan kun juttelin jollekin miespuoliselle kaverilleni baarissa.

-Olen.. Pakko myöntää, puhelimet ja facebookit on joskus selattu.

-Kyllä pystyn luottamaan tosi hyvin. Välillä tulee kyllä huonosta itsetunnosta sellanen fiilis että olenko tarpeeksi hyvännäköinen, riitänkö yms. Mutta luotan kyllä että mies on uskollinen :)

Vierailija

- Jonkin naisen lähestyminen esim. baarissa.

- Viikko sitten, kun miekkonen lähti serkulleen ja baariin. Siellä tapahtui siis tuon serkun osalta semmosta että tulin mustasukkaiseksi kunnes asiasta oli puhuttu miehen kans..

- Tulen kauheen omistavaks. Halu jutella asiasta. Välillä on melkein riita syntynyt, mutta tätä vältän koska tiedostan että olen välillä liian mustasukkainen huonon itsetuntoni yms. takia.

- Miehen kans puhutaan heti kun mahollista, sitä ennen käsittelen aina asiaa yksin (mikä ei muuten kannata!)

- Minä...

- Viikko sitten kun kutsuin muutaman ystävän kylään hänen ollessa baarissa. Nämä siis miehiä koska en omista melkein yhtään naispuolista ystävää. Toinen näistä miehistä on siis vissiin jonkin verran vieläkin ihastunut muhun.

- Täytyy myöntää, vaikka kuinka hävettää mutta olen. Puhelinta, tietokonetta, lompakkoa, autoa... Nämä pettämisepisodin jälkeen, nykyään en enää jaksa tonkia.

- Tällä hetkellä luotan. Välillä tulee aikoja ja hetkiä, kun en olekaan varma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat