Matkaseuraa mukavasta naisesta?

Vierailija

Hei,

Olen hieman päälle kaksikymppinen mies pk-seudulta ja olen suunnitellut jotain mukavaa kaupunkilomaa kesäksi (Lontoo, Pariisi tai joku vastaava).  Olen kuitenkin vasta muuttanut pk-seudulle, eikä minulla ole täällä kauheasti tuttuja, mutta en kuitenkaan haluaisi yksinkään lähteä reissuun. Taloudellinen tilanteeni on kuitenkin varsin mallillaan, niin jos joku älykäs ja luotettava naishenkilö olisi kiinnostunut lähtemään reissuun, niin maksaisin samalla hänen lentonsa ja hotellit. Käsilaukut ja korkokengät saat shopata kohdemaassa omasta pussistasi ;)

Toki ensiksi tapaisimme ihan Suomessa pari kertaa ja selvittäisimme, että tulemmeko toistemme kanssa toimeen.

Jos lomakuume on iskenyt, niin pistä sähköposti viestiä tulemaan ja kerro hieman itsestäsi, niin voimme tutustua paremmin. Osoitteeni on matkailuavartaa@suomi24.fi

Kommentit (3)

Vierailija

Haluaisin myös lähteä matkaseuraksi. Olen 21-vuotias lääketieteen yo, teen mallin töitä, pituutta on 178 cm, olen blondi ja minulla on C-kupin tissit. Laitan sähköpostia piakkoin kuvien kera.

PS. Olethan ainakin 185 cm pitkä, tummahiuksinen, urheilullinen ja sinulla on vähintään 18 cm pitkä... no se hihii :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat