Toisen vieressä nukkuminen = pettämistä?

Vierailija

Tiedän, ettei pettämiselle ole yksiselitteistä rajaa, mutta pakko nyt kysyä toisten mielipidettä.

Elän etäsuhteessa, ja nään poikaystävääni lähinnä viikonloppuisin. Olemme seurustelleet kaksi vuotta. Viime viikonloppuna poikaystävälläni oli menoa, emmekä nähneet, joten lähdin näkemään kavereitani baariin. Käyn todella harvoin ulkona, enkä oikeastaan koskaan juo paria viinilasillista enempää, ja näin toimin tuonakin iltana. Ilta oli hyvä, ja tutustuin pariin uuteen tyyppiin. Pilkun jälkeen kaksi kaveriani ja näiden kaveri, uusi miespuolinen tuttavuuteni tulimme luokseni yöksi. Nukuin samassa parisängyssä tämän miehen kanssa, mutta kiltisti omalla puolellani. Juttelimme pitkälle aamuun niitä näitä, myös syvällisempiä juttuja. Mulla oli tosi hauskaa, ja nautin miehen seurasta. Mitään seksuaalista ei tapahtunut, eikä oikeastaan käynyt mielessäkään. Herätessään mies lähti kotiinsa, emmekä vaihtaneet sen enempää numeroita kuin alkaneet fb-kavereiksikaan.

Nyt asia on alkanut vaivata - tarviiko tästä kertoa poikaystävälleni? Yleensä ajattelen, että pettämistä on kaikki, jonka haluaa salata kumppaniltaan, mutta tämä tuntuu jotenkin erilaiselta. Mitään tunteita tai himoja ei ollut mukana eikä mitään tapahtunut, joten kertominen tuntuisi jotenkin turhalta? Poikaystäväni on todella mustasukkainen, ei pidä alkuunkaan siitä että käyn edes ulkona tai nään uusia ihmisiä. Uskon, ettei tämä siis ymmärtäisi, että oikeasti vain nukuin jonkun toisen kanssa samassa sängyssä (eri peittojen alla). En ole koskaan antanut aihetta epäilyksille, enkä pettänyt poikaystävääni. Poikaystäväni sanoo, että luottaa minuun, muttei miehiin.

Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos sinä tai poikaystäväsi olisitte olleet pienenä partiossa, asia olisi teille arkipäivää. Toisen vieressä nukkuminen on ainakin minun mielestäni aivan sama kuin toisen vieressä istuminen hiljaa.

Itse tiedät milloin olet pettänyt, ja itse tiedät milloin asia on mainitsemisen arvoinen. Sinuna en murehtisi, mutta jos asia vaivaa, kannattaa sinun mainita poikaystävällesi asiasta. Jos hän saa hepulin, kannattaa teidän keskustella missä se raja oikeasti menee ja missä on järkeä. Liian tiukoissa rajoissa sitä ahdistuu jokainen.

Vierailija

Ei toisen vieressä nukkuminen ole tietenkään pettämistä, mutta itse en voisi tehdä rakkaalleni niin koskaan. Olen sen verran rakastunut nykyiseen poikaystävääni:) Mutta mielestäni et ole tehnyt mitään väärää, joten dont worry! 

Jos asia kuitenkin vaivaa sinua liian paljon, on syytä keskustella siitä poikaystävän kanssa. Mieti kuitenkin ensin, salaatko mieluummin mitättömän asian vai loukkaat poikaystävääsi. Hänelle asia ei tuskin ole ok, jos hän sinua todella rakastaa.

Vierailija

Ei nyt varsinaisesti ole pettämistä, mutta haluaisin kyllä tietää, jos seurustelukumppanini olisi nukkunut jonkun muun vieressä. Ihan mielenkiinnosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat