Yaz ja välivuoto?!?! HERMOT MENEE

Vierailija

Eli, ongelmani on välivuoto! Aloitin uudet pilleri, eli siis Yaz:it, noh söin ekan liuskan normaalisti loppuun, mutten pitäny taukoa, eli en siis syöny niitä 4 lumepilleriä, vaan viimeisen punaisen ja aloitin heti seuraavana päivänä toisen liuskan, olen menossa toisessa liuskassa nyt toisella viikolla ja nyt tasan viikko sitten rupes alapäästä vessassa käydessä tulemaan verihyytymiä ja sitä on jatkunut ja nyt toissapäivänä ihan tähän päivään asti on tullut ihan vuotoa, että on joutunut suojia käyttämään, tosi rasittavaa ja haittaa todellakin seksielämää varsinkin kun seurustelee. Osaako joku sanoa kauan tätä välivuotoa kestää?? Kaverini joka opiskelee terkkariksi sanoi että syön vaan normaalisti tämän liuskan loppuun vaikka vuotoa tulee ja sit se kunnon tauko. Teenkö siis näin, vai kannattaako nyt aloittaa 7pvän tauko ja antaa niiden menkkojen tulla kun kerran on tullakseen?? Olen siis syönyt 16v asti pillereitä, ekat kaksi vuotta söin yasminelleja, vaihdoin merciloneihin ja nyt niistä vaihdoin näin yazhein, ihan sen takia koska mercilonit eivät pitäneet menkkoja poissa, vaikka söi kaksi liuskaa putkeen, yazeissa on enemmän hormoneja, jotka kuulemma nyt pitäisivät ne poissa kun syö kaksi putkeen. Mulla ei ole koskaan ollut mitään välivuotoja, ei edes silloin kun ihan ekan kerran aloitin pillerit, eikä silloinkaan kun vaihdoin ne mercilonit. alkaa usko loppumaan tähän touhuun, naisena oleminen on vaikeaa!! prkl.

Kommentit (1)

Vierailija

Itse syön kyseisiä e-pillereitä eikä minulle ole tullut välivuotoa vaikka syönyt joskus kaksi laattaa putkeen joten ne siinä osaa auttaa muttaeihän yazeissa pidetä 7 pvän taukoa vaan niitä syödään koko ajan lumepilleri jaksoa lukuunottamatta! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat