EX MIELESSÄ

Vierailija

Elikkä olen vieläkin koukussa ex-tyttöystävääni, erosta on nyt 4kuukautta enkä vaan saa häntä mielestä pois. Eron syyt omasta silmistä oli se että meillä ei riittänyt aikaa toisillemme, tyttöystävä luki päivät pitkät pääsykokeisiin ja itse kävin töissä. Annoin hänelle aikaa lukea koska hänen unelmana on päästä kouluun. Pääsykokeet on 2viikon kuluttua jonka jälkeen hän muuttaa takaisin omalle paikkakunnalleen 200km päähän. Asuimme yhdessä vuoden ja meillä todellakin synkkas hyvin siihen asti kunnes hänelle tuli stressi päälle lukemisesta, jonka jälkeen häntä ei kiinnostanut mikään. Loppuen lopuksi hänen stressi meni niin pahaksi ja sanoi että hänen on luovuttava yhdestä stressistä joka olin siis minä, suhde ei siis toiminut lopulta ajan puutteen vuoksi, pakkasin kamani ja lähdin pois, lähdettyäni hän tokaisi vielä että "katotaan kahden viikon kuluttua uusiksi mikä tilanne on", soitin hänelle 2 viikon kuluttua ja pyysin häntä syömään mutta ei hän sanoi vaan että en voi "mua ahdistaa" . Olen nähnyt häntä pari kertaa eron jälkeen ja hän sanoo vieläkin että meillä on tosi hauskaa kahdestaan ja tunnen että hän pitää minusta vielä vaikkei sitä myönnäkkään, olen siis kysyny häneltä. Voiko siis olla että stressi hävitti hänen tunteet minua kohtaan entä se että hänen tunteet katosivat 4kuukaudessa? Kumminkin tosi hyvä parisuhde alla ainakin omasta mielestäni

Mitä teen? en vaan saa häntä mielestäni pois. Jatkanko elämää vai odottelenko että hän tajuaa mitä on menettämässä? Hän on kumminkin sanonut että olen ainoa syy miksi hän asuu täällä nyt.

Kommentit (1)

Vierailija

Pääsykokeethan on pian ohi, mitä jos yrittäisitte sitten uudestaan? Sitten kun koestressi on ohi, ei ole mitään häiriöitä välillänne. Kyllä hänen tunteensa sitten selviää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat