Rakastaa vai ei rakasta?

Vierailija

Hei! Haluaisin vähän kuulla teidän mielipiteitä siitä, kuinka usein teidän parisuhteissa sanotaan "minä rakastan sinua".Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo lähes kaksi vuotta ja ollaan asuttu yhdessä yli vuoden. Meillä on hieman ikäeroa ja poikaystäväni on ollut jopa naimisissa. Hän on kotoisin keskieuroopasta. Näiden lähes kahden vuoden aikana hän on vain kerran sanonut minulle rakastavansa minua ja sillon hän oli kevyeessä humalassa (juo todella harvoin). Tämä häiritsee minua siksi, koska kaikki muut parit jotka tunnen sanovat usein nämä kolme upeaa sanaa. Vaikkei hän suoraan sano rakastavansa minua hän kuitenkin aina kehuu minua ja sanoo, että olen tärkein ihminen hänen elämässään. Sanokaa ihan suoraan, olenko nyt tosi pinnallinen vai onko poikaystävälläni joku sitoutumiskammo ja pelkää käyttää sanaa "rakastan" tai jotain muuta. Minä itse sanon useasti rakastavani häntä mutta tosi harvoin sieltä tulee selkeää vastausta takaisin. Niin outoa.

Kommentit (3)

Vierailija

Sanomme poikaystäväni kanssa tosi harvoin toisillemme ihan suoraan: "Rakastan sua".Rakkautta voi osoittaa muutenkin kuin sanomalla se suoraan.

Jos miehesi halaa tai hellii sua ihan yllättäen tai vaikka hieroo hartioita pyytämättä, se on ihan yhtä lailla rakkautta. Myös tuo kehuminen rakkautta.

Sitä paitsi, ei munkaan poikaystävä aina vastaa rakkaudentunnustuksiini. Myönnän, kyllä se minustakin tuntui ensin oudolta. Mutten ota siitä enää nokkiini, koska tiedän kuitenkin hänenkin rakastavan mua.

Vierailija

Minulla on kuuromykkä mies Albaniasta eikä hän osaa myöskään suomea. Hän usein kirjoitteleekin minulle tarralappuja joissa lukee "Të dua" ja muuta ihanaa höpönassua ja piilottelee niitä ihaniin paikkoihin :)

Vierailija

Mekään emme enää kovin usein sitä sano toisimmelle, takana kolme vuotta yhdessä. Kuten sanottu, molemmat tietävät sen ja rakkautta voi osoittaa muutenkin. Mutta sinun tilanteesi on omituinen: suosittelen kysymään mieheltäsi suoraan, mistä on kyse. Onko hänellä huonoja kokemuksia takaa, eikö heidän maassaan/perheellä/tms. ole näin vain tapana tehdä, vai eikö hän vain rakasta sinua. Ja kertoa, että se on asia jonka tahtoisit kuulla useammin kuin kerran kahdessa vuodessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat