mieheni ex-tyttöystävä

Vierailija

Hei! onkohan muilla samoja tuntemuksia tai vinkkejä miten pitäisi suhtautua asiaan? vai olenko vain liian mustasukkainen?

Elikkä mua häiritsee kun mun mies on samassa työpaikassa ex-tyttöystävän kanssa. Sitten kysyin just eilen et ku sen ex-tyttöystävä muutti uuteen taloon ni et onko se käyny siellä. Sit se vaan sano et entä jos kävisinkin kahvilla( mua haittaa tuokin, ei mun mielestä pitäs olla noin läheinen. ) oonko väärässä?

ottas mut mukaan ni ois ihan eriasia :)

Sit musta tuntuu myös pahalta kun mun mies halus ottaa sen ja sen ex-tyttöystävän yhteisii huonekaluja meidän kotiin. Mitä mieltä ootte?

Ja mua häiritsee myös se kun sen ex-tyttöystävä FBS tykkää ihan kaikesta mitä mun mies tekee linkkaa kirjoittaa yms....  sit kommentoikin vielä jotenki tosi imelästi 

Mut kaipaan mielipiteitä?!

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä toi kahville meneminen on liikaa, ei sellasta kuulu tehdä. Asia tietysti erikseen jos poikaystäväs ottaa sut mukaan :)

Huonekalujen tuomisessa teidän yhteiseen kotiin ei mun mielestä oo mitään pahaa. Olis jo vähän liikaa jos pitäis uudet huonekalut ostaa uuden tyttöystävän takia, vaikka edelliset olis ihan hyvässä kunnossa ja sopis uuteen asuntoon. Eli tämä asia kannattaa vaan hyväksyä.

Sitten voithan huomauttaa poikaystävälles tosta facebook- asiasta. Jos se tosiaan haluu pitää sut tyytyväisenä niin se voi vaikkapa poistaa tän exän sieltä kavereista. Tai sivuuttaa aina nää eksän kommentit. Tokihan julkaisut voi myös piilottaa sellaisilta kenen ei halua päivityksiään näkevän.

Vierailija

Mä voisin näin miehenä vastata, että eikö ole vain hyvä pitää välit myös exsiin. Lisäksi se, että joskus panee exää ei ole suinkaan pois nykyiseltä. Make Love ;).

Vierailija
Vierailija

Mä voisin näin miehenä vastata, että eikö ole vain hyvä pitää välit myös exsiin. Lisäksi se, että joskus panee exää ei ole suinkaan pois nykyiseltä. Make Love ;).

hmm näinkö miehet ajattelee?! onneks ei kaikki toivottavasti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat