First day in Cosmo & happy hair !

Kommentit (10)

Vierailija

Piti tulla vielä tännekin onnittelemaan! Aivan huippu juttu Silja! Innolla jään odottamaan kuukauttasi tähtibloggaajana.

Terkuin Heculina

Vierailija

Tilaan Rapunzel of swedenistä ja sieltä hiusnauhaa vaaleimmassa mahdollisessa sävyssä eli #6001, kun omat hiukseni ovat todella vaaleat!:)

Vierailija

Voiko tuosta hiusnauhasta tehdä teippipidennykset vai onko hiusnauha ainoastaan tarkoitettu clipsipidennyksille, microrenkaille yms.?

Vierailija

Mulla on nimenomaan hiusnauhasta tehdyt teippipidennykset ja todella hyvin ovat pysyneet, joten suosittelen lämpimästi!:) Yksi osio ainoastaan on kerran tipahtanut.

Mulle tää hiusnauha oli paras vaihtoehto, kun omat hiukset ovat niin vaaleat, ettei samaa sävyä saanut noissa alkuperäisissä teippinauhoissa, mutta nyt, kun kokeilin hiusnauhaa, jota löytyy mun hiusteni sävyssä, ei huomaa mitään värieroja omien hiusten ja pidennyshiusten välillä!:)

Vierailija

Kuulostaa hyvältä tuo vaalea hiusnauha + teipit. :)

Itselläni myös omat hiukset todella vaaleat ja käytän vaaleita pidennyksiä, jotka tosin aina uutena ovat niin keltaiset, että joudun taittamaan sitä keltaisuutta pois hopeashampoolla ja vaahtosävytteellä. Taidanpa kokeilla sitten tuota Rapunzelin hiusnauhaa ja teippejä. ;)

Jos sen verran saan vielä vaivata, että.. kiinnitätkö vain teipit siihen hiusnauhan päälle vai vaatiiko nauha jotain muita toimenpiteitä ennen kuin siihen voi kiinnittää teipit?

Kiitos avusta! :)

Vierailija

Kiva, että voin olla avuksi!:) Itse kiinniti teipin ihan vain hiusnauhaan kiinni eli ei tarvita muita toimenpiteitä.

Tuo vaalein #6001, jota itse tilasin, jouduin itse myös ekan kerran sävyttämään vaahtosävytteellä, mutta sen jälkeen ovat olleet ihan unelmat! Tehtaalta, kun pidennykset tulee, ne tuppaa aina olemaan vähän kellertäviä ensi alkuun.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat