Kumpi on tärkeämpi, ulkonäkö vai raha?

Vierailija

Noin viikko sitten lähdin etsimään itselleni miestä netistä ja laiton ilmoitukseni http://www.nettiseuraa.fi deittipalstalle. Kaikista yhteydenotoista muutama oli todella kiinnostavia ja aloin juttelemaan heidän kanssaan.

Nyt en osaa päättää kumman näistä kahdesta ehdokkaasta otan ensi treffeille, mies joka on komea kuin mikä mutta duunari vai miehen jolla on rahaa reippaasti?

Molemmat miehet vaikuttavat todella mukaville joten sen puolesta ei ole päättämistä.

Kommentit (10)

Vierailija

Mä oon aatellut niin, että raha on kriteeri vasta silloin kun sitä ei ole. Vaikka olisi millaisen kreikkalaisen jumalan näköinen mies, niin ei kiinnosta jos se on täysin nollatuloinen tai velkaantunut reippaasti. Jotain vikaa on silloin, jos ei osaa hoitaa raha-asioitansa ja sellaiseen soppaan ei kauheasti innosta lusikkaansa pistää.

Tapaa molemmat?

Vierailija

Vaikee sanoa toisen puolesta kumpi on parempi. Kummassakin on omat plussansa kun kaikkea ei välttämättä voi saada. Rikaskaan ei aina oo se paras vaihtoehto, joillekkin nousee se raha päähän ja sen huomaa. 

"Mä oon aatellut niin, että raha on kriteeri vasta silloin kun sitä ei ole. Vaikka olisi millaisen kreikkalaisen jumalan näköinen mies, niin ei kiinnosta jos se on täysin nollatuloinen tai velkaantunut reippaasti. Jotain vikaa on silloin, jos ei osaa hoitaa raha-asioitansa ja sellaiseen soppaan ei kauheasti innosta lusikkaansa pistää."

Totta. Duunari jolla on rahaa elää on ihan yhtälailla hyvä vaihtoehto. Se on enää sun päätettävissä kumman valitset :)

Vierailija

Tapaa molemmat ja jätä nuo ulkoiset seikat sivuun. Päätä jatko sen perusteella, että kumman kanssa kemiat toimii. Kysymyksesi asettelu on vähän hassu, koska tekstisi perusteella molemmat tienaavat, toinen vain enemmän. Tärkeintä on, että löytyy töitä, jolla elettää itsensä, eikä ole velkojen kanssa ongelmia. Siki tapaisin molemmat.

Vierailija

Molempien kanssa treffeille tietty. Eihän sitä pelkän kuvan ja yleisen kuvauksen perusteella voi tietää ennen kuin on kunnolla tutustunut. Rahalla ei tässä ole väliä kun et edes vielä tunne kyseisiä herroja. Sitten vasta on valintaongelma kun olet treffaillut molempia, etkä osaa päättää

Vierailija
Vierailija

Noin viikko sitten lähdin etsimään itselleni miestä netistä ja laiton ilmoitukseni http://www.nettiseuraa.fi deittipalstalle. Kaikista yhteydenotoista muutama oli todella kiinnostavia ja aloin juttelemaan heidän kanssaan.

Nyt en osaa päättää kumman näistä kahdesta ehdokkaasta otan ensi treffeille, mies joka on komea kuin mikä mutta duunari vai miehen jolla on rahaa reippaasti?

Molemmat miehet vaikuttavat todella mukaville joten sen puolesta ei ole päättämistä.

www.iigaspike.com

Tuolta sivuilta saa tarvittavat tiedot rahan helppoon tienaamiseen netissä. Kokemusta on ja menoja todellaki on enemmän kuin tuloja näinä päivinä. Nykyään tämä vielä kannattaa joten kannattaa ottaa vielä ilo irti ennenkuin sekin viedään taloustilanteen myötä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat