Vinkkejä naiset!

Vierailija

Olen seurustellut ihana miehen kanssa pari vuotta ja suhteemme on hyvällä pohjalla. Olen enemmän kuin tyytyväinen seksielämäämme, mies on yhtä kokeilunhaluinen kuin minäkin.

Mutta nyt mies haluaisi, että ottaisin vierasta miestä. Olen sanonut, etten pysty siihen, koska en voi edes kuvitella ottavani ketään muuta kuin omaa rakastani. En pidä ajatuksesta, että joku toinen mies näkisi minut alasti, saatika koskisi minuun ja ottaisi minua. Olen kertonut tämän miehelleni, ja tuntui kuin hän olisi unohtanut asian, kunnes taas toi sen esiin. Luulen, että tämä on sellainen asia, jonka hän tulee ottamaan esille niin kauan, kunnes tämän hänen fantasiansa toteutan.

Onko teillä hyvät neidit samankaltaisia kokemuksia, tai vinkkejä miten pääsisimme jonkinlaiseen kompromissiin mieheni kanssa? Kiitän :)

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole samanlaita kokemusta. Itse kieltaytyisin. Muista itsemäärimisoikeus! Mitä et halua tehdä älä tee. Ketään ei saa pakottaa seksin suhteen sellaiseen mihin itse ei ole valmis. Jos miehesi sinua rakastaa ja välittää sinusta hän ymmärtää, ettet halua, vaikka kuin kuinka olisi hänen fantasiansa. Äläkä mene tässä lankaan, että; "Jos sä rakastat mua niin..." 

Vierailija

Ei ole samanlaita kokemusta. Itse kieltaytyisin. Muista itsemäärimisoikeus! Mitä et halua tehdä älä tee. Ketään ei saa pakottaa seksin suhteen sellaiseen mihin itse ei ole valmis. Jos miehesi sinua rakastaa ja välittää sinusta hän ymmärtää, ettet halua, vaikka kuin kuinka olisi hänen fantasiansa. Äläkä mene tässä lankaan, että; "Jos sä rakastat mua niin..." 

Vierailija

Kyllä minä ainakin tekisin mieheni vuoksi ihan mitä vaan mitä hän pyytäisi. Viime viikonloppuna käytiin ratsastamassa hevosilla, oli kivaa :)

-lalluu
Seuraa 
Liittynyt13.12.2011

Ei ole kokemusta enkä edes kokeilisi! Tuntuisi vähän siltä että mies haluaa sinun ensin menevän vieraisiin jotta hänkin voisi sitten myöhemmin tehdä saman ilman huonoa omaatuntoa... Mutta ei välttämättä! Miehiä on erilaisia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat