Painoni heittelee

Vierailija

Ongelmani on painoni heittely. Olen 160 cm pitkä ja painoa on tällä hetkellä n. 50 kg. Painoni heittelee 46-50 kilon välissä ja haluaisin saada painoni vakiintumaan. Tiedän ongelman johtuvan syömisestäni. Joskus syön hyvin ja säännöllisesti, joskus taas en muista juuri syödä päivän aikana ja tuttu kiusallinen ongelma on napostelu pikkunälkään. Kertaan nyt vähän normaalin päivän syömistäni:

Aamu palaa en syö, kävelen puolen tunnin lenkin matkalla kouluun ja syön yhdeksän aikaan koulun kahviossa yleensä sämpylän ja pillimehun. 11 aikaan syön kouluruuan: kaksi ruisleipää, salaattia ja itse ruokaa vaihtelevasti. Seuraavan kerran syönkin neljän aikaan ja yleensä se on jotain nopeasti tempaistua esim nuudeleita (opiskelija kun olen). Iltapalaa en syö.

Olisi kiva saada neuvoja oikeanlaiseen ja terveelliseen syömiseen jolla pitäisin pikkunälän poissa. Kiitos jo etukäteen (:

Kommentit (1)

Vierailija

syö aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. silloin ei tule naposteltua pikkunälkään. yksinkertaista. sämpylä, pillimehu tai nuudelit ei ole kovin ravitsevaa ruokaa. suosi täysviljaa, proteiinipitoista ruokaa ja kasviksia.

paino muuten vaihtelee kuukautiskierron eri vaiheissa. ittelläkin saattaa heittää jopa kaksi kiloa saman kuukauden aikana. ei kait se niin haittaa, jos ei joka päivä paina täsmälleen saman verran?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat