Mies outona

Vierailija

Erottiin eksäni kanssa yli vuosi sitten ja hän alkoi seurustella melkein heti eromme jälkeen. Nyt kaksi viikkoa sitten eksäni erosi tyttöystävästään ja viikko heidän erostansa eksäni alkoi jutella minulle facebookissa.. ja ei olla oltu missään tekemissä eromme jälkeen, koulussa ollaan vain sattumalta nähty mutta ei olla puhuttu mitään. Eksäni sanoi ettei minussa ole mitään vikaa ja haluaisi seksiä kanssani. Ja alkoi jutella minulle vain kun halusi tietää mitä kuuluu ja uteli myös onko minulla nyt ketään.. Eilen sitten ehdotin läpällä hänelle että nähtäisiin vielä ennen kesälomaa ja sanoi että kyllä sen puolesta voidaan nähdä ja sitten kun kysyin että ihan oikeasti ettei vaan sanonut nii hän ei vastannut enää mitään.. Pari päivää ollaan juteltu ja nyt ei enää mitään ja eilenki minä aloitin keskustelun.. Oon yrittänyt miettiä miksi mies alkoi ihan yhtäkkiä jutella minulle, että oliko se vain kännissä tai jotain muuta.. Onko teillä mitään ajatusta miksi mies alkoi juttelemaan? Olen yrittänyt udella mieheltä mutta en saa mitään irti.. Ja kaikista pahinta tässä on se että olen alkanut taas ajattelemaan eksääni.. Joten haluaisin sen pois mielestäni..

Kommentit (4)

Vierailija

Hänen erostaan on niin vähän aikaa, että hän voi olla tunteidensa kanssa vielä vähän sekaisin. En suosittele sekaantumaan juuri eronneeseen mieheen. Saatat joutua laastariksi ja nopeasti hylätyksi. Niinkuin oletkin huomannut, miehen mieli näyttää muuttuvan tällä hetkellä nopeasti

Vierailija

Haluaa kohottaa omaa itsetuntoaan joka väkisinkin erossa vähän särkyy (olipa sitten jättäjä tai jätetty) ja siksi lähestyy sinua. Koska tuntee itsensä vetävämmäksi ja tilanteen herraksi, kun huomaa, että exä on edelleen kiinnostunut, vaikka miehellä on ollut vientiä jo muuallekin. Todennäköisesti erotessa muistot edellisestä erosta ovat tulleet mieleen ja siksi lähestyy sinua. Jos jotain haluaa niin laastarin itsetuntoon ja pillua, jotta uskoo edelleen olevansa riittävän vetävä saamaan uusia naisia. 

Jos on tosissaan susta kiinnostunut ja muuten järkevä mies, niin ei ala sun kanssa mihinkään heti eron jälkeen. Mulle on mies itse sanonut "että olen aivan upea nainen, mutta hän on vasta eronnut ja jos tilanne olisi toinen, hän olisi erittäin kiinnostunut." Joten annoin olla ja aloin seurustella toisen henkilön kanssa jonkin ajan päästä -> tästä vajaa 2vuotta eteenpäin, erosin itse ja tämä sama henkilö osoitti uudelleen kiinnostuksensa. Hän oli ollut itse sinkkuna koko kahden vuoden ajan. Oikein järkevä mies, mutta huumorintaju ei osunut, joten emme koskaan päätyneet yhteen. Mutta jos se oikeasti olisi kiinnostunut, niin sanoisi kyllä itse, että odotellaan kunhan erosta on selvinnyt. 

Vierailija

Olen ollut nyt tähän asti järkevä ja en ole pitänyt mieheen mitään yhteyttä eikä hänkään minuun. En halua olla mikään laastari joten annan olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat