ehkäisy ja raskaana.

Vierailija

Itse syön minipillereitä, enkä ikinä unohda ottaa niitä. Niiden sivuvaikutus on että menkat eivät tule. käytän myös välillä pillereiden lisäksi kondoomia ehkäisynä. Kävin lääkärillä että menkkoja ei tule, lääkäri sanoi että se on minipillereiden sivuvaikutus ei kannata huolestua. Tein raskaus testin ja menin yksityiselle lääkärille, olin kondoomin ja pillereiden läpi tullut raskaaksi, nyt melkein kolmannella kuulla, muutama viikko aikaa päättää mitä teen. Mitä te tekisitte tilanteessani? Itse olen kallistunut abortin kannalle. 

Kommentit (3)

Vierailija

Tämä on kyllä sellainen kysymys, että ei sen päätöstä kannate tehdä muiden vastausten perusteella: jokainen tekee kuten haluaa. Ja oikeasti kysellä tällaista täällä, vaikuttaa niin siltä, että kyseessä olisi trolli..

Vierailija

Aloittaja. En tee päätöstä muiden vastausten perusteella. Niinkuin kerroin että olen abortin kannalla tässä asiassa. . Mutta haluaisin vain tietää jos saisit tietää että olisit nyt raskaana niin pitäisitkö sen vai et? Tietenkin kaikilla on eri elämän tilanne yms. Olen kumminkin 23v ja töissä käyvä, asun omassa kodissa, opiskelen iltaisin ja olen kihloissa. Mutta itse en tunne olevani valmis äidiksi tai edes halua vielä lapsia, ehkä sitten 10v päästä, olisihan vauva kiva, mutta asiaa pitää miettiä pidemmälle. Olen vain tullut siihen ajatukseen että mitä jos kadun päätöstäni tai jos muutan mieleni ja pidän sen ja kadun myöhemmin päätöstäni.

Vierailija

Hui, aika hurja tilanne. kyllä siinä menee elämänkirjat sekasin ku tollasen uutisen saa. nyt sun täytyy tosiaan puntaroida tilannettas, niinku oot tehnykki. Siihen on varmasti vaikea löytää ratkaisua, mutta ehkä kuitenkin sun tilanteessa vauvan pitäminen ois jotenkin "järkevän" tuntuista näin ulkopuolisen korvaan, koska kuten itekki luettelit sulla on asiat mallillaan monessakin suhteessa, puoliso rinnalla ym. Toki opiskelut ym on vielä kesken, mutta niitä pysty keskeyttään ja jatkaan useimmiten ongelmitta. Raskauden keskeytys sen sijaan on niin lopullista.. kannustaisin ite sua pitämään sen. Kuitenkii jos tulee tolleen ehkäsynkin läpi raskaaksi niin onkait se jollain tavalla tarkoitettua(?):) päätös on varmasti hankala tehdä, jaksamista sen suhteen. Mitä ikinä päätätkin, molemmissa on omat pitkäkestoiset seuraukset. Tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat