Vähän jo liian imelää?

Vierailija

Ollaan poikaystäväni kanssa seurusteltu nyt muutama kuukausi, ja kaikki on mennyt aivan loistavasti. Hän on ihana, huomaavainen, minulle juuri täydellinen henkilö. Huomasimme jo nopeasti suhteen alkuvaiheessa olevamme rakastuneita toisiimme. Kaikesta tästä huolimatta minua ehkä hieman ärsyttää hänen tapansa hokea lausetta "minä rakastan sinua" vähän liian usein. Jokaisessa puhelussa, tekstailussa aina välillä ja tottakai yhdessäollessa (kaukosuhde niin noita etäviestimiä tulee käytettyä enemmän). Tottakai minusta on ihana, että hän kertoo tunteistaan, mutta jotenkin ehkä minusta tuntuu, että tuo lause tavallaan menettää merkitystään jos sitä liian usein hokee. Kuulostaako tämä täysin typerältä? Meillä on hyvin avoimet välit ja pystymme puhumaan toisillemme mistä tahansa, mutta tämä on sellainen seikka, josta pelkään, että hän loukkaantuu, jos menen asiasta mainitsemaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Niin, kyllähän se voi menettää merkityksensä jos liikaa hokee. Kannattaisi mainita asiasta poikaystävällesi, mutta älä sano sitä kielteisesti, eli älä aloita sanalla "älä." Sano vaikka että arvostaisit enemmän, jos hän näyttäisi rakkautensa enemmän tekoina kuin sanoina. Mutta muotoile jotenkin positiivisemmin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat