Miten itsevarmaksi sängyssä?

Vierailija

Nyt tarvittais fiksujen ja itsevarmojen naisten apuja..

Eli olen seurustellut kohta vuoden nykyisen kumppanini kanssa, ja olemme noin kuukauden asuneet yhdessä. Olemme rakastuneita, ja todella todella onnellisia yhdessä, ja uskon että oon löytänyt sen oikean.

Kuitenkin mun huono itsetunto on alkanut muodostua ongelmaksi.. Oon ihan normaalipainoinen, hoikkakin ja nätti tyttö, ja ulospäin näytänkin varmasti siltä et olisin tosi itsevarma. Kärsin nuorempana pahasta syömishäiriöstä, ja se silloin tällöin kummittelee mielessä vaikka koen olevani jo terve. Suhtautuminen omaan kroppaan on silti vähän niin ja näin, ja en oikein osaa nähdä itseäni kauniina, varsinkaan alasti.

Mulla ei ole ollut kovinkaan montaa seksikumppania, ja aikasemmissa suhteissa seksi on ollut vähän yksitoikkoista, sillä ne miehet on ollut aika kokemattomia myös.. Nyt sitten kuitenkin nykyinen on ollut aikamoinen pelimies ennen mua, ja muutenkin suhtautuu seksiin kuin "leikkiin" ja tykkää kokeilla kaikenlaista. Mä oon tuntenu suhteen alkuajoista asti et oon jotenkin huono sängyssä, ja olenkin varmasti kun häpeilen kroppaani niin paljon etten "uskalla" olla joissain asennoissa tai kunnolla heittäytyä. En ennen tätä suhdetta ollu saanut edes orgasmia, mut tässä suhteessa oon pari kertaa sen onnistunut saamaan. Seksin aikana mä haluaisin pysyä peiton alla ettei mies näkis mun makkaroita tai selluliitteja, enkä osaa ottaa tosissani mieheni kehuja. Seksi on mun puolelta enemmänkin vaivaantunutta, vaikka nautinkin siitä, ja haluaisinkin usein..

Mies on ite tosi hyvässä kunnossa eikä oikein ymmärrä et miks mä koen itteni niin rumana. Ollaan puhuttu ja tapeltukin tästä asiasta monesti. Mies vaan sanoo että vika on mun pään sisällä, ja että häntä turhauttaa kehua mua kun tyrmään kaiken. Myös hän on vähän kyllästynyt seksielämäänne kun hän näkee etten osaa nauttia kunnolla, enkä kehtaa esimerkiksi ikinä olla päällä.

Mikäköhän nyt avuksi? Tiedän, että ongelma on mussa, mutta kun yritän olla seksikäs, niin tunnen vain itteni niin hölmöksi ja kömpelöksi. Oon myös nyt vuoden alusta harrastanut ahkerasti liikuntaa, ajattelin että se vaikuttaisi positiivisesti mielialaan, mutta tunnen että se on enemmänkin haitannut kuin tehnyt hyvää, kun nyt olen vielä tietoisempi vartalostani ja siitä miten "huonossa" kunnossa olen.

Onks teillä mitään vinkkejä miten opetella eroon näistä ajatuksista? Pelkään että menetän koko seksielämäni tälle kun en uskalla heittäytyä.

Kommentit (3)

Vierailija

Opettele pitämään vartalostasi! Mies on valinnut sinut, ja haluaa olla juuri sinun kanssasi. Älä mieti kokoajan seksin aikana miltä näytät, vaan keskity omaan ja miehesi nautintoon. Itsetunto-ongelmat varmasti häviävät kun tajuat, kuinka ihanaa seksi on, kun uskaltaa vaan heittäytyä. Oot varmasti nätti tyttö! :)

Vierailija

muistuta ittees päivittäin (peilin edessä) "OLEN KAUNIS. OLEN KAUNIS. OLEN KAUNIS. alat pikkuhiljaa itekkin uskomaan:) ja jatka sitä liikuntaa, vaihtele vaikka lajeja(: hyppynaru, käsipainot, pyöräily.. uinti!! :) tsemmpiä kaunis nainen!!!

Vierailija

komppaan edellistä kommentoijaa. Sun pitää oppia rakastamaan itseäsi ja omaa vartaloasi. Tietenkään oman kehon jokainen osa ei ole se lemppari, mutta suosittelen kanssa peilistä katselemaan itseäsi alasti ja osoittamaan itsellesi, että ompa mulla hyvä peppu/tissit/käsivarret. kehu itseäsi ja ota miehesi kehut positiivisenä totta kai ja muista ne kun katsot peilistä itseäsi. Se ottaa aikaa tottua tykkäämään omasta alastomasta peilikuvasta, mutta sitten kun olet sinut itsesi kanssa olet myös itsevarmempi sängyssä. Lopeta sen miettiminen miltä näytät seksin aikana, mies nauttii kun näkee sinun nauttivan. Jos kerran olet ollut hänen kanssaan yhdessä jo vuoden, voit kai todeta että hän pitää sinusta ja JUURI siltä miltä näytät ja sinun tulisi olla sinut hänen kanssaan alastoman ollessasi, tulisihan suhteenne olla niin turvallinen ympäristö:) Tsemppiä !!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat