Onko hän sitoutumiskammoinen ?

Vierailija

Olemme tapailleet kolme-neljä viikkoa yhden ihanan 26-vuotiaan (itseäni 4 vuotta vanhemman) miehen kanssa. Olemme nähneet n. 3-4kertaa viikossa ja viettäneet paljon aikaa toistemme kodeissa ja hän puhunut omasta aloitteestaan kuinka ihanaa hänellä on kanssani ja lähettelee hyvän yön viestejä ja kaikkea. Kuitenkin itse olen lähdössä viikon päästä kesäksi toiselle paikkakunnalle töihin kesäksi. Hän on omasta aloitteestaan vihjaillut kevyesti txt-viesteissä että ''hänellä taitaa olla syytä tulla käymään helsingissä ;)'' jne. mutta kun otin puheeksi lähtemiseni ja että mitä hän siitä ajattelee, niin sain vastauksen joka hämmensi.

Hän sanoi, että ei halua minusta vain seksi(säätö)suhdetta, mutta ei voi/osaa luvata mitään isompaa vielä. Hän kun kuulema tapaili exäänsä (joka hänen ainut pitkä ja vakava suhde) lähes puoli vuotta ennen kuin he ns. huomasivat että ''kai me ollaan yhdessä sitten'' että hän ei koe luontevaksi lyödä sitä sopimuksen lailla lukkoon. Itse olen tottunut että n. kuukauden jälkeen sovitaan, että mistä tässä on kyse ja ollaanko suhteessa vai ei. Mitä voin tehdä kun hän sanoo noin mutta on tosi kiva ja haluaa nähdä tosi paljon eikä näkemisillämme ole kuin kerran ollut seksiä, että ei hän sen takia minun kanssa ole...? En saa mielenrauhaa lähteä Helsinkiin jos hän ei sano suuntaan tai toiseen (vaikka onkin itse ollut huolissaan tapailenko muita) Mitä teen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat