Rukin kurssijuhla 07/2013

Vierailija

Hei! 

Onko kukaan tulossa rukin kurssijuhlaan nyt heinäkuussa? Olisi kiva tietää millaisia mekkoja/kampauksia/kenkiä ja muita olette hankkineet ja ajatelleet laittaa :)

Kommentit (7)

Vierailija

Moikka, 

mua pyydettiin tossa pari päivää sitten tonne kurssijuhlaan, ja heti iski kamala vaatekriisi. olisikohan sellainen kermakakkumekko vähän liikaa tonne ja mitenköhän hiuksetkin pitäisi pistää.. mietin sitäkin tossa äsken että onkohan siellä paljon muitakin alaikäisiä, itse olen siis 17.. 

Vierailija

Oma poikaystäväni pyysi jo ennenku ties olevansa rukissa  RUK-kurssijulaan 2013 :D mutta siis : 

Mä sain informaatiota merivoimien rannikko upseerioppilaskokouksesta että juhlat ois suokin ryhmällä puolessa välissä heinäkuuta. sinne siis menossa millo ikinä onkaa. lisäksi inforrmoitu että siellä ainakin käy polviinasti ylettyvä etuhelma pitkä nilkkoihin ja siitäalaspäin ulottuva takahelma leikkaus mekko sallittu. 

sen lisäksi sanottiin että valssi kannattaa osata ihan vain oman RUK-miehen mieliksi ;D vitsailivat et naisille ei alusvaatteita mut se oli vitsiä vaa :D

voin kertoa että aivan sika makeet pippalot tulossa. Oon ite täyttämäs julapäivästä 1,5kk eteenpäi vasta 18v eli itekkin 17v vielä sielä sillon mutta haittaako? = no ei todellakaan :D ainoo mikä on ni ei alkoholia missään tapauksessa mut ei paljoo liikuta ku haluun muistaa koko tapahtuman viimesimpiä yksityiskohtia myöten :) <3

Vierailija

Moikka!

Mä oon tulossa sinne, vanha lukiokaveri pyysi mua aveciks. Aattelin laittaa mun vanhojentanssimekon, tehään siihen tosin vähä muutoksia kun en nyt tosiaankaan aatellu laittaa sitä vannehametta alle. Kampauksen kanssa oon nyt tuskaillu pari päivää, pitäis yrittää saada siihen joku iha kampaaja tekemään se.

Mulla on muutama vanha koulukaveri tulossa kans sinne juhlaa. Ja itte täytän koht 20.

-A

Vierailija
Vierailija

Oma poikaystäväni pyysi jo ennenku ties olevansa rukissa  RUK-kurssijulaan 2013 :D mutta siis : 

Mä sain informaatiota merivoimien rannikko upseerioppilaskokouksesta että juhlat ois suokin ryhmällä puolessa välissä heinäkuuta. sinne siis menossa millo ikinä onkaa. lisäksi inforrmoitu että siellä ainakin käy polviinasti ylettyvä etuhelma pitkä nilkkoihin ja siitäalaspäin ulottuva takahelma leikkaus mekko sallittu. 

sen lisäksi sanottiin että valssi kannattaa osata ihan vain oman RUK-miehen mieliksi ;D vitsailivat et naisille ei alusvaatteita mut se oli vitsiä vaa :D

voin kertoa että aivan sika makeet pippalot tulossa. Oon ite täyttämäs julapäivästä 1,5kk eteenpäi vasta 18v eli itekkin 17v vielä sielä sillon mutta haittaako? = no ei todellakaan :D ainoo mikä on ni ei alkoholia missään tapauksessa mut ei paljoo liikuta ku haluun muistaa koko tapahtuman viimesimpiä yksityiskohtia myöten :) <3

RUK:in kurssijuhla on kylläkin heinäkuun ensimmäinen vklp, eli 6.7-7.7.. :)

Itse oon 18 ja  tulossa helsingistä, ja aion laittaa  valkoisen iltapuku mallisen mekon, jossa on yks olkain. 

Hiuksista en ole vielä ihan varma, joko laitan löysähkön nutturan, tai sitten kiharran hiukset ja laitan puoliksi kiinni.. 

Vierailija
Vierailija

Moikka, 

mua pyydettiin tossa pari päivää sitten tonne kurssijuhlaan, ja heti iski kamala vaatekriisi. olisikohan sellainen kermakakkumekko vähän liikaa tonne ja mitenköhän hiuksetkin pitäisi pistää.. mietin sitäkin tossa äsken että onkohan siellä paljon muitakin alaikäisiä, itse olen siis 17.. 

Täältä päin tulossa kanssa 16-vuotias poikaystävän seurana kyseiseen juhlaan. :)

Vierailija

Turusta parikymppinen tyttö lähdössä! Kaverin vanhojentanssimekon saan lainaksi ja hiukset varmaan vaan suoristan, on melko lyhyt tukka ni ei oikein saa mitään väsättyä :P

Vierailija

Jännittää ihan hirveen paljon, miten bussikuljetus sujuu ja miten löydän kaiken ja mitä siel tapahtuu ja aaaaaaaaaaah..........

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat