Coachella bändit

Kommentit (6)

Vierailija

ite katoin red hot chili peppersin keikan livestreamina täältä kotisohvalta suomen aikaan aamulla silloin, tykkäsin kyllä tosi paljon ja näytti sielläkin meininki olevan ihan hyvää :) mulla ei tietenkään ollu mitään hiekkamyrskyjä vaivana täällä tosin :D

Vierailija

Hih joo toivon että itsekin olisin nähnyt sen sohvalta :D heh, en tiedä huomasitko kohtaa, jossa laulaja naureskeli ettei ajatellut menevänsä takaisin kotiin suu täynnä hiekkaa. :D  Ilma oli tosiaan aivan kamala..

Vierailija

Osaisitko neuvoa sellaiseen, että kuinka monta kertaa USAan voi matkustaa turistiviisumilla samaan paikkaan, jos aikoo viettää pidempiä aikoja esim. sen n. 2-3 kk putkeen ettei tule mitään ongelmia ja päästävät maahan. Jostain olen ymmärtänyt että jo kolmannella kerralla ovat käännyttäneet tulijoita eivätkä juuri pidä siitä että viettää pidempiä aikoja kuin parin viikon matkoja kerrallaan. Miten itse matkasit alkuvaiheessa?

Lisäksi muutitko sinne K1 viisumilla vai miten ja kauan meni aikaa sekä oliko vaikea tehdä? Mietin tässä mikä olisi kannattavin/nopein vaihtoehto. Kiitos jos ehdit vastata, vaikka onkin nyt ihan ohi tän postauksen aiheen. Sun blogi on mun lemppari ollut jo pitkään :)

Vierailija

Moikka,

Hih ikävä kyllä tänne ei ole nopeinta vaihtoehtoa jos haluaa tehdä sen kunnolla ja laillisesti. (Mikä kannattaa sitten pidemmällä tähtäimellä) . Itse tulin maahan parin vuoden aikana kaksi kertaa kolme kuukautta. Eli välissä oli aina yli puoli vuotta aikaa. Yhteensä Jenkeissä saa vuoden aikana olla 6kk, ja juuri niissä 3 kk jaksoissa, mutta itse olisin todella varovainen kuinka paljon uskaltaisin tosiaan tulla. Olen kuullut niin monelta tutulta kuinka heitä on lentokentällä kuulusteltu useampia tunteja ja selattu tietokoneita ja laukkuja läpi ettei vaan suunnittele kokonaan jäämistä ennen viisumia. 

Itse tulin CR1-viisumilla, eli olin jo naimisissa. Odotin tätä 10 kk Suomessa, ja ikuisuushan tuo aika on mutta jälkeenpäin olin tyytyväinen että kaikki meni viisumin osalta niinkin hyvin. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan tähän sivustoon...

http://www.naimisiin.info/yhteiso/forum/77-monikulttuuriset-avioliitothääjuhlat-hääjuhlan-vietto-ulkomailla/

Sekä visajourney.com, ensimmäinen sivusto on todella hyvä sillä siellä saa lukea muiden samassa tilanteissa olevien tarinoita ja tietää heti paljon enemmän aiheesta. :) Paljon tsemppia sinulle asian kanssa, paljon hampaiden kiristelyä tämä vaatii, plus sadoittan papereita joita pitää täyttää. :/ Mutta kyllä tänne päästään vaikka välillä tuntuukin ettei ikinä näy tunnelin päässä valoa. :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat