voinko tulla raskaaksi?

Vierailija

syön ensimmäistä kertaa ensimmäistä liuskaa yaz-pillereitä. Toissa päivänä 19.4. unohdin ottaa 3 rivin viimeisen pillerin. Olin siitä n. 10 tunnin päästä yhdynnässä ilman mitää suojaa. Olin myös unohduksen jälkeen n. 14 tunnin päästä yhdynnässä ilman suojaa. Otin eilen kuitenkin yhden tabletin ja nyt lopetinn ne kokonaan. Voinko olla raskaana?

Kommentit (13)

Vierailija

Olen samaa mieltä tälläiset keskustelut palstat eivät kerro onko raskaana vai ei, mutta tarviiko ihmisiä alkaa heti "mollaamaan" jos kysyy jotain? kysyyjä haluaa muiden ihmisten kokemuksia! Ainakin itse näin päättelin. Ja eikös tämänkin foorumin tarkoitus ole juuri se että uskaltaa kysyä jos on jotain kysyttävää? :)

Ja onha nuo testitkin aika kallitakin jos on vaikka opiskelijabudjekti! Mutta jos nyt ns kuukautiset jäävät pois kannattaaa tosiaan testi tehdä! 

Mut hei! älä stressaa tuollaista asiaa! Eiköhän se selviä jollei vuotoa tule! :) 

Vierailija

Todella epätodennäköistä että olet raskaana, mutta kannattaa asia varmistaa, Itse syön minipillereitä, enkä ikinä unohda ottaa niitä. Niiden sivuvaikutus on että menkat eivät tule. käytän myös välillä pillereiden lisäksi kondoomia ehkäisynä. Kävin lääkärillä että menkkoja ei tule, lääkäri sanoi että se on minipillereiden sivuvaikutus ei kannata huolestua. Tein raskaus testin ja menin yksityiselle lääkärille, olin kondoomin ja pillereiden läpi tullut raskaaksi. en olisi ikinä uskonut että se on mahdollista.

Vierailija

No itte en tullut ikinä raskaaks vaikka saatoin unohtaa parikin pilleriä ja olla päivittäin yhdynnässä.(Monessa yhdistevalmisteessa, esim. yazit, myös on jälkivaikutuksena hormonitasapainon järkkyminen, jonka takia hedelmällisyys palaa vasta  keskimäärin 3kk kuluttua ehkäisytuotteen käytön lopettamisesta, mutta tämä lähinnä useita kk tai vuosia käyttäneillä.)

Jotkut taas tulee raskaaks, vaikka ottais sen pillerin samalla sekunnin lyömällä joka päivä. Joten osta se testi vaan vaikkapa parin viikon päästä(heti ei kannata, koska tulos ei ole luotettava). Eikä ne ole kalliita, halvimmatkin suomessa apteekissa myytävät on erittäin luotettavia ja maksaa ehkä 5-6e.

Miksi sä ne pillerit lopetit?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat