yhteenmuutto?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta 2 vuotta.Olemme asuneet suurimman osan ajasta eri paikkakunnilla, mutta nyt viimeiset 5 kuukautta samalla paikkakunnalla, mutta eri osoitteissa. Suhteemme voi muuten hyvin, hän on huomaavainen, luotettava ja kaikin puolin olen onnellinen hänen kanssaan. Mutta yhtenä iltana otin puheeksi yhteenmuuton. Olen itse miettinyt että siitä voisi alkaa pikkuhiljaa puhumaan jne. Poikaystäväni kuitenki sanoi heti ettei halua vielä muuttaa yhteen eikä tuntunut edes haluavan keskustella asiasta. Mitä minun pitäis tästä ajatella? Olemme kuitenkin seurustelleet jo aika pitkään.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä muutin poikaystäväni kanssa yhteen noin vuoden seurusteltuamme ja se toimi meille mainiosti. Mutta kaikille se ei toimi. Tunnen yhden pariskunnan joka on seurustellut noin viisi vuotta, asuvat erillään. Tuon pariskunnan naisosapuoli sanoo, että yhdessä asuminen pilaa suhteen. Erikseen asuminen toimii mainiosti heillä. Jotkut tykkää asua yksin ja haluavat ihan omaa yksityistä aikaa.

Vierailija

Mulla on sama tilanne kuin aloittajalla, mutta ollaan seurusteltu jo yli 3v, ja asutaan eri paikkakunnilla. Mäkin olen ehdottanut monesti yhteenmuuttoa, mutta poikaystäväni ei ole kovin innostunut asiasta.. Ja olen hyväksynyt hänen mielipiteensä. Miksi pilata hyvä suhde yhteenmuutolla? :)

Vierailija

Voithan sä yrittää kysyä rakentavasti, että mistä johtuu että ei halua muuttaa yhteen? Jotkut kaipaa vain enemmän tilaa ympärilleen. Ite taas etenin aika nopeasti, kun 2 kuukauden seurustelun jälkeen muutettiin poikaystävän kanssa yhteen, mutta meillä tää on toiminnu :)

Vierailija

Kannatan kanssa, että kysyt miksei? Onko miehellä aiemmin huonoja kokemuksia yhdessä asumisesta jonkun kanssa tms? Ja jos yhteenmuutto on itsellesi ns. välttämätön askel, jonka haluat edes jossain vaiheessa toteuttaa, niin kannattaa tehdä tämä selväksi miehen kanssa ja kysyä häneltä hänen mielipidettään. Ettei kävisi niin, että menee 5vuotta, sinä ajoittain kyselet, mtuta mies ei ikinä innostu ja sitten hän sanookin, ettei koskaan halua muuttaa yhteen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat