Ero vai ei

Vierailija

Meillä on ollut hieman vaikeaa poikaystävän kanssa, mutta päätettiin kuitenkin että yhdessä pysytään. Poikaystävänikin vielä viikko sitten sanoi haluavansa olla kanssani ja eilen menin kysymään syytä, hän ei tiennyt. Tänään sanoi ettei rakasta minua enää, eikä tiedä mistä se johtuu. Kysyin mitä hän haluaa nyt tehdä, eikä hän osannut sanoa mitään. Hän sanoi että olen hänelle tärkeä ja hyvä ystävä.. En oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Oletin että hän olisi sanonut että tahtoo erota, jos ei kerran rakasta minua enää, mutta ei ollut kuitenkaan varma mitä haluaa tehdä. Itse rakastan häntä ja tekisin mitä vain jotta hänkin rakastaisi minua, mutta onkohan mitään enää tehtävissä?

Kommentit (1)

Vierailija

Hmm.. Kuulostaa hiukan sekavalta. Poikaystäväsi ei siis tiedä mitä tahtoo? Mitäs jos pitäisitte pienen tauon, jonka aika te molemmat saisitte selvitettyä, mitä haluatte? Jos olette hetken erossa toisistanne, ajatukset selviää. Sen jälkeen voisitte keskustella jatkosta. 
Kun en oikein näe tuollaista vekslaamistakaan oikein järkevänä, se vaan satuttaa sinua. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat