Voinko olla raskaana?!

Vierailija

Oon ollut viimeks yhdynnässä noin kolme viikkoa sitten ja oon syönyt Mercilon-merkkisiä pillereitä ihan niinku kuuluukin. Nyt kuitenkin mulla alkoi viime viikon lauantaina (13.4.) menkat(?), jotka kesti sen lauantain ja jotain tosi vähän tuli vielä sunnuntainakin. Menkkojen kuitenkin olis pitänyt alkaa eilen (20.4.), eli ne tuli viikkoa liian aikasin, ja normaalisti menkat kestää mulla noin 5 päivää. Vaan ei eilen alkanutkaan...

Tuli kuitenkin mieleen, että oisko ne voinu olla jonkinlaiset valemenkat sillon viikko sitten? Jos nyt joistakin muista oireista puhutaan, niin oon tosi väsynyt, mun mielialat vaihtelee ihan valtavasti, pahoinvointia on vähän väliä ja saan halailla pönttöä, vaikka oksentaa ei ainakaan vielä oo tarvinnut. Vatsa on kipeä - välillä koko vatsa, välillä alavatsa. Päätä mulla särkee tosi harvoin, mutta nyt on muutamana päivänä iskenyt ihan yhtäkkiä ihan valtava päänsärkykin..

Ongelma tässä vaan on se, että mä myös erosin tästä miehestä se noin kolme viikkoa sitten ja nyt todella on pelko, et en kai mä nyt sit oo voinu tulla paksuks? Huhhuh. Nyt naiset auttakaa!

Kommentit (8)

Vierailija

No itseasiassa lääkärille mulla on jo varattuna aika, mutta siihenkin on aikaa vielä melkein kuukausi.. Mut on ihan muutama viikko sitten tutkittu, on tehty kaikki gynekologiset tutkimukset, on otettu verikokeet yms. yms. ja kaikki oli niiden mukaan kunnossa - ainakin silloin.

Vierailija

Ööh miten lääkäriin pääsyyn voi kestää noin kauan tollasessa akuutissa tapauksessa. Mitä ikinä tuo on, oireet on todennäköisesti lähteny tuossa ajassa ellei se ole jotain vakavampaa, jolloin kyllä pitäisi lääkäriin aiemmin päästä. Tee sit alkuun vaikka raskaustesti. Jos testi näyttää negatiivista ja oireet jatkuu, niin en todellakaan suosittele odottamaan kuukautta. Kyllä lääkäriin aiemminkin pääsee. Mene vaikka päivystykseen sitten

Vierailija

No ilmeisesti näiden hoitajien mukaan tää nyt ei kovin akuuttia ole, ja seuraava vapaa aika mun omalääkärille on koska on.. Toivon ja rukoilen että tää on vaan stressistä yms. mutta silti tulee muutakin mielee.. Ehkä käyn huomenna ostamassa testin ihan oman mielenrauhan vuoksi. Tahdon vaan kuitenkin kuulla ihmisten mielipiteitä, että miten on...

Vierailija

No sitäkään minä en tiedä. Soitin varatakseni aikaa, kerroin oireistani ja näin hoitaja puhelimessa mulle sanoi. En voi tietää mitä heidän päässä liikkuu tai miten heillä hommat siellä toimii...

Vierailija

En oo täysikäisenä lääkärissä käyny kun päivystyksessä, joten en tiedä miten nää jutut toimii, mutta tyhmältä systeemiltä kuulostaa... Voi tietty vaihdella eri kaupungeissakin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat