Meninkö antamaan liian aikaisin?

Vierailija

Olen deittaillut 2-3 viikkoa yhtä 25-vuotiasta miestä, hän on ollut aktiivinen ja olemme nähnyt lähes joka toinen päivä, käyneet kävelyillä ja tehneet ruokaa hänen luonaan. Hän on sanonut että hänellä on hyvä olla kanssani ja että meillä on paljon yhteistä ja hänen kaverinsakin tietävät meidän tapailevan. Hän on myös sanonut että ei ole pelkän seksin perässä, mutta muuten katsoo päivä kerrallaan juttuamme (kun emme ole kuin kuukauden juuri ja juuri toisemme tienneet) hän myös sanonut että häntä harmittaisi jos tapailisin muita, haluaa kuulema pitää minut vain itsellään :P

Menin kuitenkin eilen hänen kanssaan sänkyyn ja mietin oliko liian aikaista 2-3 vkn jälkeen jos tästä haluaisi jotain vakavampaa..? Juttu kyllä tuntuu etenevän suh vakaasti kun hän ollut niin aktviinen ja puhunut kauniita, mutta nyt pelotttaa että puheet yms. olleet vain tapa saada minut sänkyyn.Hän kyllä sanoi sitten aamulla taas että hänellä on niin hyvä olla seurassani... mutta pelkään että annoin liian helposti :S Mielipiteitä..??

Kommentit (5)

Vierailija

Täysin tapauskohtaista! Itsellä alkoi yksi 1,5 vuoden suhde yhden yön jutusta ja nykyisinkin ollaan hyviä kavereita.

Nykyisen mieheni kanssa menimme sänkyyn noin 2 viikon tapailun jälkeen ja nyt ollaan tunnettu 4kk ja siitä seurustelua noin kuukausi eikä loppua vielä näy =)

Ihan fiiliksen mukaan kannattaa mennä, ja aina se monen kuukauden odottelukaan ei tuota hedelmää.

Ole ihan samalla tavalla kuin ennenkin hänen kanssaan ja katso miten juttu etenee. Uskon kyllä itse että teillä vain ahvistui tuo yhteenkuuluvuuden tunne tuon johdosta =)

Vierailija

Ei sillä oo oikeestaan väliä missä vaiheessa sitä panee. Jos kumpaakin oikeesti kiinnostaa ja on vakavissaan niin kyllä se homma etenee!

Vierailija

Eihän tuo edes juulostas helpolta, olette tunteneet usean viikon ja tapailleet melkein joka toinen päivä kertomasi mukaan. Itse menin sänkyyn nykyisen mieheni kanssa "jo" toisilla treffeille, ja kolme vuotta yhteiseloa tuli juuri täyteen. Että sillä ei oikeasti ole väliä, kuinka aikaisin sänkyyn menee - kunhan se molemmista tuntuu hyvältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat