Harrastuksia?

Vierailija

Kyselen lähinnä siksi, että olisi kivaa aloittaa joku uusi harrastus, mutta en ole keksinyt mitä se voisi mahdollisesti olla? Olen 27-vuotias, mitä tämän ikäinen voisi vielä alkaa harrastamaan? haluaisin päästä pois kotinurkista ihmisten ilmoille. Nykyiset harrastukseni kun ovat lähinnä sellaisia joita harrastan kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
Vierailija

Kyselen lähinnä siksi, että olisi kivaa aloittaa joku uusi harrastus, mutta en ole keksinyt mitä se voisi mahdollisesti olla? Olen 27-vuotias, mitä tämän ikäinen voisi vielä alkaa harrastamaan? haluaisin päästä pois kotinurkista ihmisten ilmoille. Nykyiset harrastukseni kun ovat lähinnä sellaisia joita harrastan kotona.

itse harrastan jenkkifutista:) joukkueessamme on naisia laidasta laitaan ja muutenkin laji on sellainen mitä ei suomessa oikeastaan pienestä pitäen harrasteta että kokeilemisen arvoinen laji jos kantti kestää!

Vierailija

kuntonyrkkeily :). itte oon käyny elixian nyrkkeilys ja potkunnyrkkeilyssä, ihan huikeeta... pääsee purkaa agressiot ja kehittyy nopeesti!

Vierailija

No on paljo harrastuksia kuten valokuvaus,kalastus,lintu bongaus,keräily kuten kasvien tai hyönteisten keräily,uinti tai sitten ihan näitä perus koripallo,jalkapallo,jääkiekko,luistelu.pesis,jne,jne :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat