Taidan olla rakatunut..

Vierailija

Kuten otsikossa lukee, taidan olla rakastunut poikaystävääni. Emme ole seurustelleet kuin n. kuukauden ja tunteneet yli 4kk mikä ei ole pitkä aika sekään, mutta olemme olleet alusta asti läheisissä väleissä ja tietäneet toistemme kiinnostuksen.

Olen seurustellut aikaisemminkin , mutta kenenkään kanssa ei ole tuntunut tältä.

Kun katson häntä niin tuntuu kuin olisin lumoutunut ja ajatuksissa pyörii vain lause ; Voi hyvä luoja oon rakastunut!.

Jokainen kosketus on taikaa ja saa minut haluamaan häntä. Kun hän on kanssani niin tunnun olevan koko aika valmis antautumaan hänelle. Jatkuva ikävä ja ajatukset häness kirjaimellisesti 24/7.

Eilen mulla oli vatsa vähän kipeä ja hän yritti helpottaa oloani silittelemällä vatsaani ja antoi siihen pusun. Se hetki oli samaan aikaan jotenkin tosi kiusallinen ja todella ihana ja herätti taas voimakkaita tunteita ja ajatuksia päässäni. Tuntuu hullullta, mutta mulle tuli vahva halu tulla raskaaksi hänelle. Tietenkin täysin absurdi ajatus, heh..

Aivan kamalaa, mutta samaan aikaan huumaavan ihanaa =))

Mietin vain että kannattaako minun vielä mainita tunteistani hänelle, koska ei me kuitenkaan hyvin pitkään olla tunnettu.. ei tietenkään tuota raskautumis juttua vaan sitä että taidan olla rakastunut :D Kovasti tekisi mieli kertoa kaikki mitä sisälläni käyn etenkin niinä herkkinä hetkinä kun olen hänen kainalossaan ja katsomme pitkään toisiamme..muttamuttaa....

mun on jotenkin hirmu vaikea sanoa mitään tuollaista etenkään kun ennen ei ole ollut tarvettakaan sanoa kellekään niin. Pelottaa että hän säikähtää ja perääntyy  vaikka hän on monet kerrat sanonut tykkäävänsä minusta paljon ja kehunut minut päästä varpaisiin.. pelottaa silti.

Kertokaa mielipiteitänne ja omia kokemuksianne =) ihanaa olisi kuulla kohtalon tovereista ja tiedän että meitä on paljon =))

Kommentit (2)

Vierailija

Oon ite miettiny iha samaa! Ollaan seurusteltu poikkikseni kans nyt puoltoista kuukautta ja tunnettu reilut 2kk... Joka hetki vaan ajattelee kuinka onneliseks se mut tekee ja kuinka paljon sitä rakastan ja joka hetki erossa on iha hirvee ikävä ja ajattelee vaan sitä. Itekää en oo uskaltanu vielä sanoa noita tunteita ääneen jos onkin liian aikaista..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat