Poika ystävällä liian pieni penis. Mitä teen?

Vierailija

Olen seaurustellut nyt noin 4 kk maailman ihanimman miehet kanssa. Mies on erittäin huomaavainen, lämminsydämminen, herrasmies ja kaikin puolin ihana kultainen mied! MUUUTTA! ongelmana on se, että hänen peniksensä pituus on vain 13cm.

Kaikien kavereitteni miehillä on about 20cm penis, mutta minun miehelläni vain 13cm :(

Tiedän hänen peniksensä pituuden koska olen itse sen mitannut (hihi:D).

Olen yrittänyt miehelle puhua tästä meidän probleemasta, mutta joka kerta kun otan asian puheeksi mies vain suuttuu! Viime kerrallakin hän lähti huoneesta pois ja vielä paukautti oven. Noh, keskustelin hänen kanssaan hänen käytöksestä ja sain lopulta hänet pyytämään anteeksi.

En tiedä mitä tehdä.. Jätänkö mieheni? Hän on kaikin puolin niin herttainen ja kultainen mies ja vielä komeakin, mutta mutta se hänen peniksen koko häiritsee minua.

Mitä asialle voisi tehdä? Onko muuta vaihtoehtoa kuin jättää hänet?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Jos oikeasti rakastat häntä, ei tällaisella asialla pitäisi olla merkitystä. Eikö tärkeämpää ole se että hän tyydyttää sinut? Jätä mies, hän ansaitsee paremman naisen joka ei vertaile hänen penistään kavereiden miesten...

Vierailija

Ymmärrän, että poikaystäväsi suuttuu asiasta, eihän hän voi sitä kasvattaa. :D Sun pitäisi se vaan hyväksyä. 13senttinen on ihan normaalikoko ja esimerkiksi se on minulle ok pituus, pitempi alkaa sattumaan.. 

Vierailija

No ei ihme jos mies suuttuu,kun ei tosiaan edes voi asialle mitään! Mitä jos miehesi valittaisi että sinulla on liian iso toosa? Sille tosin voi jtn tehdä mutta peniksen koolle ei. Kuullostat todelliselta teiniltä,oletkohan edes ymmärtänyt että penis mitataan yleensä erektiossa:)

Vierailija

Musta tuntuu että tää on vaan jonkun pikku tytön läppä koska poikaystävä on kirjotettu eikseen.. Mutta ei tolla pitäisi olla mitään väliä jos rakastat miestä oikeasti... Voi olla että mäkin suuttuisin siitä jos mulle sanottaisiin (siis jos olisin mies) että penikseni on pieni...

Vierailija

Et oo tosissasi? 13cm on ihan hyvä mitta ja omasta mielestäni pituus ei ratkaise vaan paksuus (ja miehen taidot). Yhdyn kaikkiin muihin kommentoijiin,että jätä miehesi,koska hän ansaitsee jotain parempaa kuin sinut.Hän ei voi asialle mitään.Suhde ei perustu pinnallisuuteen vaan toistensa ''vikojen'' hyväksymiseen.

Vierailija

Mäkin mietin heti tekstiäsi lukiessa että ei kyllä ole ihme jos mies suuttuu kun alat valittamaan? hänen peniksensä pienuudesta, ajattele nyt vähän, miehesi ei itse voi sille yhtään mitään minkä kokoisen peniksen on saanut. Mitä sä ees ylipäätään sanot sille kun otat asian puheeksi? "Hei ajattelin jutella meidän suhteen isosta ongelmasta, sulla on liian pieni :( juteltaisko vakavasti asiasta?" Sillee anteeks mitä?, ja asia joka varmaan oikeesti loukkaa miehiä todella paljon! on juuri se kun nainen sanoo että on liian pieni. Ei se koko vaan taidot ja se saatko tyydytyksen, mutta hei mee ihmeessä ettimään ittelles joku totaalisesti muuten kusipää jätkä mutta kuhan sillä vaan on 25cm et varmaan tuntuu. ei luoja

Vierailija

Musta sun mies käyttäytyy ihan oikein kun suuttuu sulle tollasesta. Harva nainenkaan olis hymy huulessa, kun oma  mies syyttäis naista liian pienistä rinnoista, tai uimarenkaasta vatsalla tms. Ja musta on todella itsekästä erota pienuuden takia. Etkä maininnut viestissäsi mitään seksistä ym. Valitit vain peniksen koosta. Eli onko ongelma se, että sua hävettää ja harmittaa että poikaystävälläs on niin "pieni" vai se että seksi ei toimi??  Mahtaakohan olla edes kokemusta seksistä itselläsi... Taidoilla mennään, ei pituudella. Anteeksi tuomitseva tyyli, mutta ottaa vaan päähän, kun ajattelee sitä jätkää joka on sulle niin huomaavainen, lämminsydäminen ja ihana kuten sanoit,  ja sä pohdit sen jättämistä pienuuden takia....

Vierailija

Iha normaali penis sun boifrendil on. Mä en oo mittaillu mun poikaystävän penistä mutt se on ehkä just 13cm tienoilla ehk piienempi, ja hän osaa asiansa sängyssä ;) Oon lukenu netissä ett jopa n.4cm penis jo tyydyttää tarpeet täydellisesti, kaikki riippuu  miehen TAIDOISTA!! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat